مراسم اختتامیه کلاس­ های سپاه امام صادق (ع) در ماه مبارک رمضان به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) و با حضور سردار علی رزمجو فرمانده این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۶۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰

اختتامیه کلاس­ های ماه مبارک رمضان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم گفت: امسال با یاری خداوند توانستیم 18 کلاس قرآن و اخلاق ویژه کارکنان رسمی و وظیفه اعم از برادر و خواهر را در ماه مبارک رمضان برگزار کنیم که خوشبختانه این کلاس ها با استقبال خوبی از طرف کارکنان مواجه شد.

سرهنگ محمّد فریدونی اظهار کرد: 20 مربی در برگزاری کلاس های ماه مبارک رمضان با ما همکاری داشتند که طبق ارزشیابی­ های انجام شده از کلاس ها توانستیم نمره 17.59 را در کلاس های اخلاق و نمره 18.86 را در کلاس های قرآنی کسب کنیم که ان شاءاله تلاش داریم روزبروز بر کیفیت این کلاس ها بیفزاییم.

در پایان این مراسم که در نمازخانه معراج این سپاه برگزار شد با اهدای هدایایی از زحمات مربیان کلاس های ماه مبارک رمضان تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات