در اختتامیه بر نامه های ماه رمضان:

تجلیل از مربیان، قاریان و فعالین برنامه های ماه رمضان سپاه ناحیه بندرعباس

طی مراسمی، از 25نفر از مربیان قاریان و فعالین بر نامه های ماه مبارک رمضان سپاه ناحیه بندرعباس تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۷۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان , آیین تجلیل از مربیان , قاریان  و فعالین  بر نامه های ماه مبارک رمضان سپاه ناحیه  بندرعباس  با حضور  مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه امام سجاد(ع)  , سرهنگ  سالاری  فر مانده  ناحیه  و حجت الاسلام درویشی مسئول نمایندگی آن ناحیه در حرم شهدای گمنام بر گزار شد.

در این مراسم , حجت الاسلام  رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) با اشاره به تهدیدات  دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمن برای نا امید کردن مردم دست به هر کاری می زند و دستاوردهای انقلاب را در بین مردم کمرنگ می کند.

وی اظهار داشت : زمانی که انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت  دو  ابر قدرت در دنیا بودن  که یکی شرق و دیگری غرب بود .

اما انقلاب اسلامی  ایران در آن تاریکی   با این شعار نه شرقی و نه غربی ,جمهوری اسلامی  طلوع کرد. و الان چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و توانسته در دنیا حرفی برای  گفتن داشته باشد.

پیش از صحبت های مسئول نمایندگی سپاه امام سجاد(ع) , حجت الاسلام درویشی مسئول نمایندگی ناحیه به ارائه  گزارشی  از  بر نامه های ماه رمضان پرداخت . وی برگزاری کلاسهای نورمبین , بیان احکام بین الصلاتین , پخش کلیپ با موضوعات ماه رمضان , تلاوت قرآن ,  بر گزاری مسابقه  کتابخوانی  (آیین  و آداب روزه داری ) بر گزاری محفل انس  با قرآن با حضور قاریان در روزهای پنجشبه های ماه رمضان را از مهمترین بر نامه های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه بندرعباس  برشمرد.  در پایان از 25نفر از مربیان , قاریان و فعالین بر نامه های ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار