خبرهای داغ:
یک پژوهشگر گفت: برخی از طریق بزرگ نمایی در آمار مسائل غیراخلاقی در کشور به دنبال عادی سازی فحشا در کشور هستند که همان راهی است که غرب پیش از انقلاب جنسی رفته است.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۸۸
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، حسین مروتی پژوهشگر در نشست مدیریت چندگانه دولتی در موضوع اجرای سند 2030 اظهار کرد: انقلاب طلاق سال 1968 در امریکا رخ داد و پس از تصویب قانون طلاق بی سبب 20 درصد میزان طلاق در این کشور افزایش یافت.
وی افزود: تخریب جایگاه مادری در غرب با کمک جنبش های فمنیستی در کنار انقلاب طلاق اساس ازدواج و خانواده را زیر سوال برد.
مروتی اضافه کرد: چیزی که اخیرا غربی ها را به مسئله استحکام خانواده علاقه مند کرده است مشکلات اقتصادی در نتیجه کاهش جمعیت است.
این پژوهشگر خاطر نشان کرد: از آنجایی که بازگشت غرب به خانواده محوری و افزایش جمعیت ممکن نبود به سمت کنترل جمعیت اجباری کشورهای در حال توسعه از طریق سازمان های بین المللی کردند.
وی ادامه داد: وزارت بهداری پیش از انقلاب به دنبال اجرای کنترل جمعیت رفت اما چون علما با آن مخالف بودند پروژه آنها موفقیت آمیز نبود تا اینکه در دهه 70کارگزاران داخلی سازمان های بین المللی در داخل کشور پروژه کنترل جمعیت را اجرا رفتند.
مروتی گفت: برخی از طریق بزرگ نمایی در آمار مسائل غیراخلاقی در کشور به دنبال عادی سازی فحشا در کشور هستند که همان راهی است که غرب پیش از انقلاب جنسی رفته است. 
وی تصریح کرد: بسترسازی برای آموزش های جنسی از طریق اعلام دائم زنگ خطرهای آسیب های اجتماعی اتفاق می افتد.
این پژوهشگر با بیان اینکه سه علت عمده برای آموزش جنسی به صورت جامع و عمومی مطرح می شود، گفت: در کشور ما 60 هزار مورد مبتلا به ایدز وجود دارد که 25 هزار مورد شناسایی شده اند، الگوی انتقال ایدز در ایران 68 درصد از طریق اعتیاد تزریقی، 19 درصد رابطه جنسی که برخی از طریق همسر مبتلا اتفاق می افتد و 13 درصد سایر موارد است. محاسبه کردیم که در بین افرادی که در سنین مدرسه هستند از هر 100 هزار دانش آموز صرفا 4 نفر مبتلا به ایدز هستند حال بحث ایدز بهانه آموزش جنسی به دانش آموزان شده است.
مروتی بیان داشت: بنابراین جایگاه مقابله با ایدز برای دانش آموزان در آموزش جنسی عمومی نیست.
وی ادامه داد: بهانه دوم برای آموزش عمومی جنسی مسئله کودک آزاری جنسی است در حالی که نه تنها در ایران عمومیت و کارایی ندارد بلکه برای او با ایجاد کنجکاوی جنسی مشکل ساز خواهد شد و راه حل آن آموزش مراقبت از کودکان به خانواده هاست.
مروتی عنوان کرد: برخی افراد که مدعی شیوع معضلات جنسی هستند باید ادعای خود را بر اساس آمار بومی که از طریق علمی به دست آمده باشد، ثابت کنند در حالی که دست مدعیان از چنین آماری خالی است.
وی گفت: نیاز جنسی باید مثل سایر نیازهای افراد به رسمیت شناخته شود، پس از بیداری غریزه جنسی اولین راهکار ازدواج است و خویشتنداری دستور دوم است. نسخه ریاضتی نسخه ای است که ربطی به اسلام هم ندارد. باید الگوی درستی از ازدواج داشته باشیم تا بتوانیم مسائل مختلف این حوزه را حل کنیم.

ارسال نظرات