مراسم اختتامیه کلاس های ماه مبارک رمضان کارکنان سپاه ناحیه اردبیل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین نوری در حسینیه آیت ا... مروج سپاه ناحیه اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۴۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ در این مراسم که با حضور کارکنان و سربازان این نهاد مقدس برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای آشتی با اهل بیت (ع) و قرآن کریم می باشد، گفت: در این ماه مبارک مبدا میل انسان به سمت تقوای الهی است و فرصتی است تا با توسل و چنگ به دامان پروردگار متعال، از وسوسه های شیطانی دور بمانیم و به تقرب الهی برسیم.
وی مهم ترین دلایل روزه داری را سلامت تن و روح و تساوی غنی با فقیر برشمرد و افزود:برنامه‌های قرآنی جهت تحقق بخشیدن به منويات و مطالبات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) در خصوص تعميق معنويت، تقويت بصيرت و محوريت ولايت در تمامي شئون فكري معنوي و اعتقادي سپاه به‌کار گرفته شده است.
وی در ادامه به تشریح کلاس های قرآنی کارکنان پرداخت و افزود: در طول این ماه مبارک  کلاس های اخلاق با موضوع شرح دعای مکارم الاخلاق ، کلاس های نورمبین با محوریت آیات تبری، جهاد کبیر و استکبار ستیزی، و برنامه نیم جزء خوانی قرآن برای کارکنان و سربازن ناحیه اردبیل برگزار شد.
وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم و مراسمات مختلف در طول ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های برگزار شده ویژه کارکنان ناحیه برشمرد و افزود: علاقه مندانی از کارکنان نیز در کلاس حفظ قرآن کریم نیز حضور یافته و صفحاتی از قرآن کریم را نیز حفظ نمودند.
همچنین در پایان این مراسم از فعالان قرآنی سپاه ناحیه اردبیل تجلیل شد.

ارسال نظرات