به همت پایگاه بسیج انصار الزهرا (س) ؛

دستگیری از مستمندان در ماه مبارک رمضان با سنت افطاری‌های ساده

در ماه مبارک رمضان یاد کودکان فقیر زنده می‌شود، کودکانی که درد فقر و نداری دل کوچکشان را بیش از هر چیز به درد می‌آورد و باید با شکم‌های گرسنه در کلبه‌ای حقیرانه سر بر بالین گذارند.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۴۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ماه رمضان ماه خدا و بهار قرآن است؛ در این ماه لحظه‌ها ارزشی ورای تصور پیداکرده و مسلمانان روزه‌دار فرصت خوبی برای پاکسازی درون و اصلاح بیرون به دست می‌آورند که درنهایت می‌توانند رحمت و مغفرت خدای تعالی را کسب کنند.

دستگیری از مستمندان در ماه مبارک رمضان با سنت افطاری‌های ساده

آیات قرآن و روایات معصومین علیهم‌السلام سفارشات زیادی برای بهره هر چه بیشتر از تمام لحظات این ماه مبارک بیان کرده‌اند که دادن افطاری به هم نوعان یکی از مهم‌ترین این سفارش‌ها به شمار می‌رود.

در اقدامی خداپسندانه بسیجیان پایگاه انصارالزهرا(س) در اواخر ماه مبارک رمضان نیازمندان تحت پوشش و یتیمانِ چشم به راه را افطاری دادند.

فرمانده پایگاه بسیج انصار الزهرا (س) گفت : ماه پرفیض الهی فرصتی است برای بندگان در محضر خدای باری‌تعالی، پس باید این فرصت را غنیمت شمرد و در رسیدن به برکاتش زحمت‌ها کشید و سختی‌ها متحمل شد تا روح و جسم را به کمال حق نزدیک کرد.

وی خاطرنشان کرد : در کنار ترک معصیت، ادای نماز و روزه، قرائت قرآن و دعا، دستگیری فقرا و مستمندان از گرانبهاترین اعمالی است که نه تنها خدای حق تعالی از آن غافل نمی‌ماند بلکه ثواب آن همواره مورد تأکید ائمه و معصومین(ع) بوده است، پس باید در این فرصت ارزشمند حال فقرا را دریابیم و آنان را در اندک اندوخته خود شریک کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها