مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به تاکید نماینده ولی فقیه در استان البرز بر برگزاری متمرکز نماز عید سعید فطر، گفت: نماز عید سعید فطر صبح روز جمعه مصادف با اول ماه شوال در 14 مصلای نماز جمعه این استان به صورت متمرکز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۵۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام سید عباس مسعودی گفت: برگزاری متمرکز نماز عید سعید فطر برای تاکید هر چه بیشتر و نمایش وحدت بین مسلمانان است.


وی اظهار داشت: این نماز مظهر برادری، وحدت و عطوفت در بین مسلمانانی است که یک ماه با خلوص نیت با عبادت راز و نیاز و تلاوت قرآن کریم به اظهار بندگی خدای متعال می پردازند.

نماز عید فطر در 14 مصلای نماز جمعه البرز برگزار می شود
وی گفت: استقرار روحانی با هماهنگی تبلیغات اسلامی و بهره گیری از سامانه سجام توسط ادارات تبلیغات اسلامی در سطح مساجد استان البرز انجام شده و نماز عید سعید فطر به امامت این روحانیون برگزار خواهد شد.


مسعودی،ادامه داد: البته نماز عید سعید فطر در خیابان روبروی مصلی کرج به امامت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهرستان کرج برگزار می شود.


وی در پایان ضمن تشکر از هیئت امنای مساجد و حسینه های استان در برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: استان البرز امسال پربارتر از همیشه برنامه های این ماه مبارک را اجرا کرد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، نماز عید فطر را عامل وحدت و همدلی اقشار مختلف جامعه دانست و گفت: حضور مردم از اقصی نقاط کشور در مساجد و حسینیه های کشور نمادی از همدلی و همزبانی است.


مسعودی از مردم استان خواست تا قبل از اقامه نماز عید سعید فطر نسبت به پرداخت زکات فطره خود در روز عید اقدام کنند.


استان البرز علاوه بر داشتن 14 مصلای نماز جمعه، دارای بیش از یک هزار مسجد و حسینیه است که در تعدادی از آن ها نیز این نماز برگزار می شود.

ارسال نظرات