مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه حر مشهد:

اختتامیه مسابقات جام رمضان سپاه ناحیه حر مشهد برگزار شد

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه حر مشهد از برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف با عنوان جام رمضان در سطح پایگاه‌های تابعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۸۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
حمید طهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: مسابقات ورزشی در ماه مبارک رمضان با عنوان جام رمضان و با هدف ایجاد شور و نشاط در مردم و بسیجیان و تکریم ماه رمضان، با حضور تیم‌های ورزشی حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه سپاه ناحیه حر مشهد برگزار گردید.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه حر مشهد گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان با وجود نوجوانان و جوانان مستعد، مرکز تربیت بدنی سپاه ناحیه حر اقدام به برگزاری جام رمضان در ۵ رشته ورزشی در فضا‌های ورزشی سپاه ناحیه حر نمود که با استقبال کم نظیر این قشر ار مردم حاشیه شهر مواجه شد.

وی افزود: این مسابقات در ۵ رشته فوتسال، والیبال، پینگ پونگ، دومیدانی و دارت در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان در سالن‌های ورزشی سپاه ناحیه مشهد برگزار گردید.

وی همچنین در ادامه گفت: در رشته فوتسال تعداد ۴۰ تیم در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران ناحیه حر با یکدیگر به رقابت پرداختند و دیگر رشته‌های این جام در سالن‌های سپاه ناحیه حر نظیر سالن ولایت واقع در شهرک مهرگان، سالن شهدای حوزه ۵ حر، سالن شهیده ناهید افضل و مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای مدافع حرم برگزار شد.

مسئول تربیت بدنی ناحیه حر در پایان گفت:: تیم‌های برتر در هر رشته با به پایان رسیدن مسابقات مشخص شدند و به تیم‌های اول تا سوم در هر رشته جوایز ارزنده‌ای اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار