خبرهای داغ:
در مراسمی ضمن تقدیر از زحمات «محمدجواد هاجرپور»، «علیرضا سلطانی متهور» به عنوان دادستان جدید اسدآباد معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۲۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

«علیرضا سلطانی متهور» دادستان اسدآباد شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، امام جمعه اسدآباد در مراسم تکریم و معارفه دادستان اسدآباد که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، با بیان اینکه حضور بدون تقوا و انصاف در دستگاه قضا غرور و بدرفتاری به همراه دارد، اظهار کرد: باتقوا بودن عمل اصلی در قضاوت است که لازم است مورد توجه کارکنان دستگاه قضا قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد ضمن انتقاد از تبلیغات زودهنگام برخی افراد در اسدآباد گفت: اینگونه اعمال باعث از بین رفتن وحدت شهرستان می‌شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تقدیراز زحمات هاجرپور در کنترل اغتشاشات زمستان 96 گفت: قوه قضاییه دارای وظیفه‌ای سنگین در جامعه اسـت.

اکبر رنجبرزاده عنوان کرد: پیگیر راه اندازی مرکز پزشکی قانونی اسدآباد هستیم تا همشهریان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

دادستان سابق اسدآباد نیز در ادامه گفت: طی دو سال گذشته مجوز پلمپ 73 چاه غیر مجاز و قلع و قمع 30 مورد واحد غیرمجاز در باغات صادر شده است.

هاجرپور تصریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته با همکاری شورای تامین شاهد مشکل خاصی در اسدآباد نبودیم.

وی با اشاره به نبود پزشک قانونی در اسدآباد بیان کرد: وقوع مرگ‌های مشکوک و پرونده‌های ضرب و جرح در اسدآباد لزوم وجود پزشک قانونی در اسدآباد را می‌رساند.

دادستان سابق اسدآباد همچنین از افزایش 77 درصدی جرائم به دلیل کشفیات مواد مخدر و سرقت در شهرستان خبر داد و گفت: افزایش آمار در حوزه موادمخدر و سرقت نشان می‌دهد که در زمینه اشتغال کم کار شده و باید فرماندار این شهرستان اولویت کار خود را در بحث اشتغال قرار دهد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات «محمدجواد هاجرپور»، «علیرضا سلطانی متهور» به عنوان دادستان اسدآباد معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات