همزمان با واپسین روزهای ماه مهمانی خدا و آیین وداع با ماه مبارک رمضان، به همت خیرین بسیجی حوزه حضرت معصومه(س) ناحیه قرچک، ضیافت افطار در منزل شهید سیف الله فاتحی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۲۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با واپسین روزهای ماه مهمانی خدا و آیین وداع با ماه مبارک رمضان، به همت خیرین بسیجی حوزه حضرت معصومه(س) ناحیه قرچک، ضیافت افطار در منزل شهید سیف الله فاتحی برگزار شد.
گفتنی است که این رسم «افطار مهمان شهدا»ابتکار عمل بسیجیان این حوزه از ناحیه قرچک است، بدین ترتیب که هر سال 27 ماه مبارک رمضان به یک شهید متوسل شده و مراسم افطار در منزل آن شهید برگزار می شود.
امسال که دهمین سال برگزاری این ضیافت بود، بسیجیان میهمان شهید فاتحی در منزل مادر شهید بودند.
شهید پاسدار سیف الله فاتحی، متولد سال 1344 که در 18 سالگی در جبهه حق علیه باطل و در عملیات خیبر اسفند ماه سال 62، جام شهادت را نوشیده بود بعد از 13 سال مفقودالأثر بودن در سال 76 به آغوش لبریز از انتظار خانواده بازگشت.
این شهید والامقام در وصیتنامه خود خطاب به پدر و مادرش چنین می گوید: پدر و مادر گرامی شما را خیلی دوست دارم ولی این را بدانید که خدا را از تمام شما بیشتر دوست می دارم. از خدا بخواهید که مرگ ما را شهادت در راه خودش قرار بدهد و امیدوارم که پس از من راهم را ادامه دهید و به مادرم بگویید، من حالم و جایم خیلی خوب است.
فاطمه خانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار