بسیج از سفر پنج‌ساعته استاندار گیلان به شهرستان آستانه اشرفیه گزارش می‌دهد
استاندار گیلان در جریان سفر پنج‌ساعته خود به شهرستان آستانه اشرفیه از طرح‌های عمرانی و کشاورزی این شهرستان بازدید و در پایان در ضیافت افطاری شرکت کرد.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۴۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، مصطفی سالاری در پنجمین سفر خود پس از انتصاب وی به سمت استاندار گیلان روز گذشته در یک سفر پنج‌ساعته به آستانه‌اشرفیه از چند پروژه عمرانی و کشاورزی بازدید کرد.

استاندار گیلان را که معاون عمرانی و جمعی از مدیران کل همراهی می‌کردند پس از ورود به شهرستان از منبع آب ۱۰ هزار متر مکعبی آستانه‌اشرفیه بازدید و مدیرکل آب منطقه‌ای آخرین جزئیات پیشرفت این پروژه را که برای تأمین آب شهرستان طی ۵۰ سال آینده تعریف‌شده است به همراه احداث یک منبع ۱۵۰۰ متر مکعبی هوایی ارائه داد.

همچنین در حاشیه این بازدید پل کابلی آستانه‌اشرفیه که از زمان صادق، نماینده اسبق آستانه‌اشرفیه کلید خورده بود و در دوره نمایندگی قربانی جز مصوبات سفر روحانی بود توسط استاندار گیلان مورد بازدید قرار گرفت و پیمانکار پروژه توضیحاتی را ارائه داد.

گله‌مندی نماینده آستانه‌اشرفیه از نوبخت به دلیل عدم تعهدات دولت در اجرای پروژه از دیگر محورهایی بود که قربانی آن را تکرار کرد.

میدان میوه و تره‌بار آستانه که باهمت بخش خصوصی ساخته می‌شود و پیش‌بینی می‌شود یکی از میدان‌ها بزرگ میوه و تره‌بار استان گیلان به‌ویژه در شرق این استان باشد سومین پروژه بازدید استاندار گیلان بود که از سوئی محمد شهرامی سرمایه‌گذار و مهندسان پروژه گزارش‌هایی ارائه شد.

بازدید از تولیدی گل و گیاه سید و بزرگ‌ترین تولیدکننده نهال زیتون و مرکز تولید آنتوریوم به شیوه هیدرو پونیک و کاشت مکانیزه گل بدون دخالت انسان از دیگر پروژه‌های بود که استاندار گیلان با دقت به موضوعات مطرح‌شده از سوی تولیدکننده گوش فرا دادند.

بازدید از طرح سرمایه‌گذاری در سالم‌سازی عسکرآباد بندر کیاشهر توضیحات سرمایه‌گذار طرح در اجرای پروژه‌ها و تسطیح اراضی روستای گیلده و دیدار با خانواده شهید خوش‌سیرت و هنرمند و شاعر معروف گیلانی امیر فخر موسوی از دیگر برنامه‌های استاندار گیلان در این سفره پنج‌ساعته بود.

حضور در مراسم افطاری در تالار اطلس با حضور تمام دهیاران و شوراهای شهرستان و مسئولین شهرستان و گفتمان دوسویه نمایندگان شورا، نماینده و استاندار و  اقامه نماز در حسینیه اعظم حرم مطهر به امامت امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه آخرین برنامه سفر استاندار گیلان به آستانه بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات