در سه عملیات جداگانه در محورهای مواصلاتی هشترود؛
دادستان هشترود از کشف 20 قبضه کلت به همراه 240 عدد فشنگ جنگی از یک دستگاه خودروی سواری در محور این شهرستان به مراغه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۴۸
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹

شاهرخ اسدللهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در این عملیات، یک مرد به همراه یک زن که هر دو اهل کلات نادری مشهد هستند و قصد حمل اسلحه ها از کردستان به مشهد را داشتند دستگیر و روانه زندان شدند.
وی افزود: دستگیر شدگان به خرید این اسلحه ها به قیمت سه میلیون ریال در کردستان و فروش آنها در مشهد به قیمت 25 میلیون ریال اعتراف کردند.
اسدالهی ادامه داد: با توجه به سکونت این دو فرد در مشهد و به منظور کسب اطمینان از کشف تمامی اسلحه های خریداری شده از کردستان، با دستور قضایی محل سکونت آنها در مشهد نیز مورد تفتیش قرار گرفت.
دادستان هشترود افزود: همچنین در عملیات دیگری در همین محور از یک دستگاه پژو پارس تعداد 566 بطری مشروبات الکلی خارجی به ارزش 725 میلیون ریال به همراه سه عدد پلاک خودرو سرقتی کشف شد.
وی گفت: فرد مظنون در این پرونده با استفاده از شی دودزا از محل متواری شد.
اسداللهی افزود: در عملیات دیگری در محور آزاد راه پیامبر اعظم (ص) در نزدیکی روستای عزیز کندی از یک دستگاه ام وی ام هزار و 13 بطری مشروبات الکلی به ارزش 410 میلیون ریال کشف شد.

ارسال نظرات