معاونت روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: برگزاری برنامه‌های معنوی در طول سال ویژه کارکنان اجرایی می‌شود ولی در ماه مبارک رمضان به شکل ویژه اجرای این برنامه‌ها مورد توجه است، چراکه برگزاری برنامه‌های معنوی تعمیق بیشتر اهمیت پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب، در ذهن و جان پاسدارن است.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۵۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

سرهنگ دوم پاسدار حمیدصادقی معاون روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج خمین در حاشیه اختتامیه برنامه‌های معاونت فرهنگی سپاه ناحیه خمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در خمین؛ ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به تشریح برنامه‌های اجرایی ویژه کارکنان و نیروهای وظیفه در سه ماه اول سالجاری این معاونت پرداخت و گفت: هدف از برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف، ارتقای روحیه معنوی و اعتقادی کارکنان است.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های معنوی در طول سال ویژه کارکنان اجرایی می‌شود ولی در ماه مبارک رمضان به شکل ویژه اجرای این برنامه‌ها مورد توجه است، چراکه برگزاری برنامه‌های معنوی تعمیق بیشتر اهمیت پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب، در ذهن و جان پرسنل است.

معاون روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج خمین با اشاره به تبلیغات ضدفرهنگی دشمن و تلاش برخی عوامل داخلی برای اجرای سند 2030، یادی از شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی کرد و گفت: این شهید والامقام مدافع حرم و دیگر شهدا، الگویی برای جوانان و نوجوانان نسل جدید و رویشی از الگوی جوان انقلابی و متدین بوجود آورد.

سرهنگ دوم پاسدار صادقی تصریح کرد: کلاس‌های اخلاق با شرح دعای مکارم اخلاق، نورمبین با تفسیر آیات استکبارستیزی، روخوانی و روانخوانی و احکام ویژه سربازان از جمله برنامه اجرایی در ماه مبارک رمضان بود.

وی جشن اعیاد مبعث و شعبانیه، مراسم گرامیداشت سوم خرداد، میلاد امام حسن(ع) و سوگواری رحلت امام(ره)، محفل انس با قرآن و مراسم مناسبتی مرتبط در طول این مدت زمان را از دیگر برنامه های اجرایی این معاونت عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات