خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

باید از ظرفیت‌های بالای خیران در حوزه بهداشت و درمان استفاده کنیم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از ظرفیت های بالای خیران در حوزه بهداشت و درمان استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۶۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

باید از ظرفیت‌های بالای خیران در حوزه بهداشت و درمان استفاده کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عملیات اجرایی احداث پایگاه فوریت های پزشکی شماره سه شهری ملایر با کمک خانواده مرحوم یدالله کاکاوند از خیران این شهرستان آغاز شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار داشت: دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان طی سال های گذشته بسیار چشمگیر است و شاهد تحولات شگرف این حوزه در شهرستان ملایر هستیم.

حجت الاسلام احد آزادیخواه بیان کرد: اقداماتی که توسط دولت برای سلامت مردم و حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته، قابل تقدیر و استمرار این خدمات نیازمند مشارکت بیشتر خیران است.

وی با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی دکتر عباس آذرهمایون رئیس مجمع خیران سلامت ملایر، کمک و مشارکت خیران این شهرستان در حوزه سلامت را بسیار ویژه دانست و افزود:خدمات این مجمع در ملایر شاهکار است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وجود خیران بزرگی همچون حاج حسن توکلی در حوزه سلامت نعمت بزرگی برای این شهرستان است که راه نورانی کمک و بخشندگی برای نجات جان مردم را هموار می کنند.

وی افزود: کار خیر در حوزه سلامت به‌ طور قطع تأثیرگذاری بالایی دارد و یک سرمایه‌ گذاری معنوی است که به نسل‌ های بعد نیز منتقل می‌ شود.

آزادیخواه ادامه داد: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته و کمک وزارت بهداشت و درمان، 2 دستگاه آمبولانس هر کدام به مبلغ 6 میلیارد ریال برای شبکه بهداشت و درمان ملایر اختصاص یافت که بزودی تحویل می شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های بالای خیران در حوزه بهداشت و درمان استفاده کنیم، بیان کرد: هفته آینده مجمع نمایندگان استان همدان سومین جلسه خود را با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می کند که امیدواریم مانند سایر جلسه های قبلی موفقیت آمیز و پربرکت باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی وحدت، صمیمیت و همراهی مسئولان این شهرستان در توسعه و پیشرفت ملایر در حوزه های مختلف را قابل تقدیر خواند و افزود:به طور قطع این وحدت و همدلی یکی از چند رمز موفقیت مدیریت در این شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار