مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: مصادف با ماه مبارک رمضان، 3 تیم پزشکی طرح شهید دکتر رهنمون به منطقه قلایی الشتر اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۶۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

سرگرد عبدالوحید ملک آرا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از لرستان اظهار داشت: با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی الشتر و همکاری شبکه بهداشت و درمان و سپاه ناحیه شهرستان الشتر، 3 تیم پزشکی شهید رهنمون برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به روستاهای لعل آباد، شینه علیا و شینه سفلی منطقه قلایی از توابع شهرستان الشتر اعزام شدند.

وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از پزشکان عمومی، ماما، پرستار، کارشناسان بهداشت و دارویار همراه با وسایل و تجهیزات موردنیاز برای ارائه خدمات درمانی رایگان به این عزیزان اعزام شد.

ملک آرا بابیان اینکه در این اعزام بیش از 400 نفر در بخش‌های عمومی، مامایی و بهداشتی ارائه خدمت کردند افزود: برنامه ی آموزش آشنایی با بیماری های و راههای پیشگیری و مشاوره توسط کارشناسان مربوطه انجام شد.

ملک آرا با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به این عزیزان، بیان کرد: در راستای سنت حسنه ی تکریم روزه داران مراسم افطارالمومنین از در دیگر خدمات خداپسندانه می باشد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در پایان عنوان کرد: در این اعزام یک مورد بیماری حاد ( نارسایی قلبی در یک کودک ۹ ساله ) و یک مورد سوختگی جهت درمان رایگان به بیمارستان امام خمینی الشتر گزارش و ارجاع داده شدند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات