خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: كارآفرینان در عرصه‌های تولید داخلی نقش بسزایی دارند و باید از كارآفرینان حمایت شود.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۶۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

كارآفرینان در عرصه‌های تولید داخلی نقش بسزایی دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ سیدجواد حسینی در جمع كارآفرینان بسیجی سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: تولید داخلی كه مقام معظم رهبری در ابتدای سال بر آن تأکید داشتند و امسال را با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردند، اهمیت این امر را می‌رساند.

وی در ادامه به نقش كارآفرینان  اشاره كرد و گفت: كارآفرینان در عرصه‌های تولید داخلی  نقش بسزایی دارند و باید از كارآفرینان حمایت شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار افزود : مهمترین محور كارآفرینان در تولیدات داخلی باید توجه به كیفیت مطلوب باشد چراکه در این صورت جلو ورود كالاهای خارجی گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه كارآفرینی یعنی ایجاد اشتغال برای جوانان است، تاكید كرد: امروز با تاكیدات مقام معظم رهبری در این مسیر باید حركت كنیم و یكی از راه‌های محقق شدن اقتصاد مقاومتی همین ایجاد كارگاه‌های كوچك و بزرگ تولیدی است.

حسینی خاطرنشان كرد: حمایت از كالای ایرانی موجب می‌شود كه ورورد كالاهای بی كیفیت گرفته شود و زمینه برای تولید داخلی فراهم شود و از طرفی نیز ایجاد اشتغال را در پی دارد و همین امر باعث می‌شود كه اقتصاد كشور رونق پیدا كند.

مسئول اداره صنعت معدن تجارت شهرستان بهار نیز در ادامه در خصوص رفع مشكلات كارگاه‌های زود بازده در زمینه صدور مجوز، آموزش و اعطای تسهیلات و وام قول همكاری داد.

علی بیات در ادامه از صنایع تبدیلی، سفال، فرش، خیاطی و كاشت زعفران استقبال كرد و قول همكاری و مساعدت در خصوص گرفتن مجوز از ادارات را داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات