خبرهای داغ:
رئیس اداره بهزیستی عجب شیر از توزیع 500 سبد کالا در بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان با مشارکت خیران و نیکوکاران خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۸۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷

صادق عربی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه ماه رمضان ماه دستگیری از مستمندان و نیازمندان است، افزود: سرکشی به مددجویان و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه در اولویت بهزیستی قرار داشت.
وی توزیع سبدهای کالا در بین مددجویان تحت پوشش را یکی دیگر از برنامه های بهزیستی در این ماه برشمرد و گفت: این طرح در راستای کمک به تغذیه مددجویان انجام شد.
عربی خاطرنشان کرد: این سبدها در بین خانواده چند معلول، معلولان سرپرست خانوار، زنان سرپرست و ایتام زیر پوشش و جاماندگان از دریافت سبد کالا توزیع شد.
وی اقلام توزیع شده در قالب سبد کالا به مددجویان تحت پوشش بهزیستی را برنج، روغن، لپه و ماکارونی، نخود و تن ماهی عنوان کرد و گفت: بیش از 250 میلیون ریال از سوی خیران برای تامین سبدهای کالا مساعدت شده است.
عربی همچنین از کمک 40 میلیون ریال خیران برای برپایی سفره های افطاری در شهرستان خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان 300 خانوار تحت پوشش سر سفره افطار خیران روزه های خود را افطار کردند.

ارسال نظرات