مراسم اختتامیه برنامه ها و جلسات قرآنی و اخلاق ما مبارک رمضان با حضور کارکنان ناحیه چایپاره در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۹۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم اختتامیه برنامه ها و جلساتی قرآنی و اخلاق ناحیه چایپاره همزمان با آخرین روز از ماه ضیافت الهیبا حضور کارکنان در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد ناحیه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره ماه مبارک رمضان را جلوه ای از نمایش رحمت واسعه و قدرت الهی دانستند و بیان کردند: بندگان بار دیگر در ضیافت الهی شرکت نموده و کسب ادب و معرفت نمودند و برای روزهای آینده زندگی خود توشه معنوی برداشتند.

حجت الاسلام شریفی افزودند: باید بر صراط مستقیم ثابت قدم باشیم و در دفاع از حق در روزی همچون روز جهانی قدس که در این ماه مبارک با شکوه خاصی برگزار شد چهره مزورانه شیاطین دنیای استکبار همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی را با شعارهای خود برملا کردیم و روحیه مضاعفی به جبهه مقاومت اسلامی دادیم و مردم در روز جهانی قدس جهاد کبیر کردند و حمایت خود را از ولایت و کلام نورانی او به جهان ثابت کردند و با شجاعت خود نشان دادند که هم ایران اسلامی رهبری شجاع دارد و هم مردمی شجاع دارد.

وی در بخش پایانی بیانات خود همگان را به حمایت از کالای ایرانی در خرید و مصرف توصیه نمودند و از اسراف کردن در امورات فردی و اجتماعی و سازمانی برحذر داشته و تاکید کردند که سبک زندگی خود را با آموزه های قرآن تنظیم نمایند.

در ادامه مراسم از کارکنان و سربازان منظم و فعال در جلسات قرآنی و اخلاق و محافل انس با قرآن کریم با اهدای هدایایی به رسم یادبود، تقدیر و تشکر  بعمل آمد.

و تقدیر ویژه ای از فرمانده ناحیه چایپاره بخاطر تلاش پیگیر و مستمر برای تکمیل احداث و تجهیز حسینیه ثارالله ستاد ناحیه بعمل آمد.

در ابتدای مراسم دعای وداع با ماه مبارک رمضان قرائت گردید.

ارسال نظرات