خبرهای داغ:
فرماندار هشترود:

خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در تجهیز مدارس پیشقدم باشند

فرماندار هشترود در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه اکثر مدارس شهری و روستایی هشترود فرسوده هستند و حتی در برخی موارد قابل استفاده نیستند، گفت: خیرین در ساخت مدارس شهری و روستایی علی الخصوص در تجهیز آن ها کمک یار آموزش و پرورش باشند.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۰۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین امینیان همچنین از خیرین خواست در تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های مدارس و هنرستان ها اقدام کنند.

وی  ادامه داد: برای توسعه، ساخت و تجهیز مدارس باید از همین ظرفیت های موجود استفاده کرد و در این راستا آموزش و پرورش به عنوان یکی از مقوله های مهم اجتماعی و زیر بنای توسعه اجتماعی در اولویت قرار گیرد.

امینیان نرخ بی سوادی هشترود را 74.18 درصد و رتبه آن را 18 ام استانی اعلام و بیان کرد: دو هزار و 750 نفر بی سواد بین سنین 6 سال به بالا تا 40 سال در هشترود وجود دارد.

وی خواستار در نظر گرفتن بسته های تشویقی برای جذب افراد بی سواد شد.

امینیان با اشاره به اهمیت موضوع ریشه کنی بیسوادی در جامعه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین حامی برنامه های سواد آموزی در راه ریشه کنی است.

وی یادآور شد: در برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان باید برنامه ها متنوع بوده و برنامه های خسته کننده برای دانش آموزان نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها