خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عید فطر در تبریز، گفت: فشار جبهه استکبار سلب روحیه استقامت، دین داری، انقلابی و جهادی از مردم است چراکه اگر مردم به انقلاب و نظام وفادار باشند کاری از پیش نمی توانند ببرند.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۱۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی، افزود: دشمن امروز در تلاش است با ایجاد شبهه در بین جوانان، آن ها را از ایستادگی پای اصول خسته کند و دنياگرايي و ... را رواج دهد ولی مردم با حضور خود در روز قدس، شب های قدر و نماز فطر نشان دادند که آماده دفاع از آرمان های انقلاب و نظام هستند.

وی یادآور شد: امروز مقاومت و ایستادگی بیش از هر زمان دیگری لازم است که باید با بصیرت، ارتقای معرفت دینی، ولایت مداری جهاد اکبر و استمداد از خدا استقامت عملی در پایبندی به اهداف خود داشته باشیم.

حجت الاسلام حاج صادقی در بخش دیگر سخنان خود با تبریک عید فطر، اظهارداشت: بالاترین کمالی که انسان می تواند به آن دست یابد عبودیت و بندگی است.

وی ادامه داد: ماه رمضان فرصتی بود که برای عروج و تقرب به خدا تمرین کنیم و پس از آن حفظ بندگی است و نباید در این خصوص دچار تردید شویم چراکه حفظ عمل مهم تر است.

حجت الاسلام حاج صادقی اضافه کرد: شیطان برای انحراف انسان خاکریزهای مختلفی دارد و برای رسیدن به آن ها در نخستین گام نمی گذارد نماز بخوانیم، در گام دوم نمی گذارد نماز و روزه کارآمد و انسان ساز باشد و در  گام سوم تلاش می کند اعمال را به دست خودمان آتش بزنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: ما می توانیم با مقاومت فکری و پایبندی در راه مستقیم و استقامت عمل، حفظ روحیه جهادی و انقلابی خود را خرج دین کنیم و از آرمان ها و آرش های دینی انقلاب و نظام دفاع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها