خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

دشمن به‌دنبال فلج کردن اقتصاد مملکت است/ بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی داخلی است

امام جمعه موقت همدان با اشاره به فشار دشمنان بر اقتصاد کشور گفت: دشمن می‌خواهد اقتصاد مملکت را فلج کند تا مردم نسبت به نظام بدببین شوند.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۲۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

دشمن به‌دنبال فلج کردن اقتصاد مملکت است/ بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی داخلی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی در خطبه‌های نماز عید فطر در مسجد صادقیه همدان ضمن دعوت همگان به تقوا و با بیان اینکه دنیا فریب دهنده است، اظهار داشت: یک ماه احکام دین را انجام دادیم و روزه گرفتیم، مبادا غفلت کنیم و دنیا ما را فریب دهد.

وی با بیان اینکه باید مراقب اعمال خود باشیم، ابراز داشت: امروز خداوند بشارت بزرگی به همه کسانی که در ماه رمضان روزه گرفته‌اند داده چرا که امروز روز جوائز و پاداش است.

امام جمعه موقت همدان افزود: خداوند می‌فرماید امروز برای کسانی که در ماه رمضان روزه‌داری و شب‌زنده‌داری کردند دو پاداش عطا می‌کنم یکی رضوان خودم و دیگری مغفرت، که این دو مدال را امروز به همه روزه‌داران و مؤمنان عطا می‌فرماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های ملت ما مشکلات گوناگونی است که در مملکت ما هر روز بیشتر می‌شود، ابراز داشت: یکی از این موارد مشکلات مالی و اقتصادی مردم است که این مسئله بسیار نگران‌کننده است.

موسوی با اشاره به فشار دشمنان بر اقتصاد کشور گفت: دشمن می‌خواهد اقتصاد مملکت را فلج کند تا مردم نسبت به نظام بدببین شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی از سوی دشمن است، افزود: بخش بزرگی از این مشکلات نیز داخلی است که شاید دلایل مختلفی چون سوءمدیریت و بی‌توجهی و ... داشته باشد.

امام جمعه موقت همدان خطاب به مسئولین تصریح کرد: اگر این وضعیت جلوگیری نشود ملت ناراضی می‌شوند بنابراین مسئولین به فکر حل مشکلات باشند.

وی با بیان اینکه بنده از این وضعیت اعلام خطر می‌کنم، گفت: مسئولی که می‌گوید مشکل نداریم و بخش اعظم مشکلات جنگ روانی دشمن است؛ این مشکلات «اظهر من الشمس» است؛ این یکی از نگرانی‌های این ملت و مملکت است و نباید نادیده گرفته شود.

موسوی با بیان اینکه این همه تبعیض نباید باشد، ابراز داشت: ما مشکل فرهنگی داریم، مسئولان بگویند در رابطه با حجاب چه کار فرهنگی انجام دادند؟

وی با اشاره به اینکه اگر آگاهی و بصیرت رهبری نبود، همه چیز خراب می‌شد، گفت: حقوق‌های نجومی نیز از دیگر مشکلات است که شهید «حججی‌»ها تکه تکه می‌شوند آن وقت یکی باید پاداش یک میلیاردی ببرد.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه برخی خودشان قانون را دور می‌زنند، خطاب به مسئولین عنوان کرد: شما در رابطه با مسائل مسکن، اشتغال و... چه کارهای فرهنگی را انجام دادید؟

وی با تأکید بر اینکه بترسید از روزی که ملت عصبانی شود، ادامه داد: شما کاری کردید که دشمن به ما راه‌حل ارائه دهد و ما را به سخره بگیرد.

موسوی با اشاره به بحث برجام ابراز داشت: در این مورد نیز اول کوتاهی کردید و کلاه بر سرمان رفت، مراقب باشید تا اروپائیان نیز سر شما کلاه نگذارند، چراکه خود آمریکا اقرار می‌کند که اروپا بر سر آمریکا نیز کلاه گذاشته است چه برسد به ما.

وی تأکید کرد: تا زمانی که کل تحریم‌ها برداشته نشود و تضمینی ندهند نباید چیزی را از آنها پذیرفت؛ نباید به هیچ‌کس اعتماد کنید چراکه همه به دنبال منافع خود هستند.

امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: مسئله دیگر منطقه است که اسرائیل تلاش می‌کند تا نیروهای مقاومت را از سوریه خالی کند تا بتواند خواسته‌های خود را پیش ببرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران خوب به میدان آمدند و همواره نیز در میدان هستند و این امر را در راهپیمایی روز قدس نیز نشان دادند، خاطرنشان کرد: مسئولین و مردم به هم کمک کنند تا بر مشکلات فائق آیند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات