خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: آمریکا با خروج از برجام نشان داد که کشور و دولت بدعهدی است و اروپایی هم با آن‌ها هم عقیده و همراه هستند.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۴۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
آمریکا در برجام بدعهدی خود را به دنیا ثابت کرد/مسلمین با وحدت راه نفوذ را ببندند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که صبح امروز در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد فرا رسیدن عیدسعید فطر را گرامی داشت و با بیان اینکه هر روزی که انسان در آن گناه نکرده باشد، آن روز عید است، اظهار کرد: باید با ترک گناه و توسل به اهل بیت به ویژه حضرت مهدی (عج)، سعی کنیم همه روز‌های ما عید باشد و پیوند با امام زمان (عج) داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ترک گناه نخستین گام در مسیر عمل به فرامین الهی است، بیان کرد: هر کس که تلاش کرد بتواند از فرمان الهی پیروی کند مشمول عنایات الهی قرار می‌گیرد.

امام جمعه قم با بیان اینکه خداوند وحدت و اجتماع مومنان را دوست دارد، گفت: خداوند تاکید کردند که به حبل الله متوسل شده و بین مومنان محبت و رحمت وجود داشته باشد.

وی لازمه حفظ وحدت را شناخت دوست و دشمن دانست و تاکید کرد: باید راه دشمنان برای نفوذ و دو قطبی کردن جامعه را ببندیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: آمریکا با خروج از برجام نشان داد که کشور و دولت بدعهدی است و اروپایی هم با آن‌ها هم عقیده و همراه هستند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری همه را بر حذر داشتند که دل به این‌ها نبسته و بی اعتماد به دشمنان باشیم.

آیت الله سعیدی برپایی سفره‌های اطعام گسترده و ساده را از اقدامات قابل توجه در ماه مبارک رمضان دانست و اضافه کرد: مردم برپایی این سفره‌ها که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود را اجابت کردند.
ارسال نظرات