خبرهای داغ:

عید فطر جشن پاک شدن از آلودگی‌ها و پاک ماندن و استمرار بر پاکی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مسلمانان پس از یک ماه مهمانی خدا با سربلندی بیرون آمدند و در واقع عید فطر جشن پیروزی بر شیطان است، عید فطر جشن پاک شدن از آلودگی‌ها وجشن پاک ماندن واستمرار بر پاکی است.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۴۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
عید فطر جشن پاک شدن از آلودگی‌ها و پاک ماندن و استمرار بر پاکی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله عسکر دیرباز با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: عید فطر در واقع عیدی است که مسلمانان بر شیطان و هوس‌های نابجای خود پیروز شدند.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت عید فطر برای اتحاد مسلمانان افزود: مسلمانان پس از یک ماه مهمانی خدا با سربلندی بیرون آمدند و در واقع این عید جشن پیروزی بر شیطان است، عید فطر جشن پاک شدن از آلودگی‌ها وجشن پاک ماندن واستمرار بر پاکی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری وحدت و یکپارچگی را مهم‌ترین نیاز جامعه اسلامی برشمرد و تصریح کرد: همبستگی که میان مسلمانان هنگام اقامه نماز عید فطر وجود دارد نشانه وحدت امت اسلامی است و عظمت ملت‌های مسلمان را بخوبی نشان می‌دهد.

رئیس دانشگاه قم با بیان اینکه پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) تاکید زیادی به جایگاه و اهمیت عید فطر داشتند، ادامه داد: عید سعید فطر نشان گر شکوه و عظمت امت اسلامی است و باید سبب وحدت بیشتر مسلمانان در سایه مقام معظم رهبری باشد.
ارسال نظرات