خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند نعمت‌های بشماری به ما داده اما نعمت ولایت از همه این نعمت‌ها بالاتر است، امروز تحت ولایت امام زمان (عج) است که زندگی می‌کنیم و زمین و زمان از برکت ایشان در حال چرخش است.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۴۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
نعمت ولایت یکی از بالاترین نعمت‌های الهی به کشورمان است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله ابوالقاسم وافی یزدی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: انسان ذاکر انسانی که در همه حال به یاد خدای متعال است و می‌داند بنده خداست و باید نسبت به فرامین الهی مطیع و تسلیم محض باشد.

وی افزود: خداوند وعده داده در صورت شکر نعمت، آن نعمت را افزون خواهد کرد، باید همواره شاکر و قدردان نظام اسلامی، رهبری و ولایت باشیم، چون این نعمات بسیار بالا و بزرگ هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در همه نقاط جهان با تمام ابزار‌ها و امکاناتی که دارند ولایت فقیه را نشانه رفته‌اند چرا که نمی‌توانند ببینند ملت ایران در برابر سخنان مقام معظم رهبری که ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) است مطیع و تسلیم هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: خداوند نعمت‌های بشماری به ما داده، اما نعمت ولایت از همه این نعمت‌ها بالاتر است، اگر ولایت اهل بیت (ع) حتی لحظه‌ای نبود زمین و آسمان در هم می‌پیچیدند و امروز نیز تحت ولایت امام زمان (عج) است که زندگی می‌کنیم و زمین و زمان از برکت ایشان در حال چرخش است.

آیت‌الله وافی یزدی با اشاره به اهمیت تقوا در دین اسلام خاطرنشان کرد: اگر انسان بتواند در برابر نعمت‌های غیر قابل شمارش خداوند شاکر باشد و این نعمت‌ها را در مسیر رضای خدا مصرف کند یکی از پایه‌های تقوا را به دست آورده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها