خبرهای داغ:

عید فطر تجلی وحدت ملت‌های مسلمان در برابر استکبار است

عضو مجلس خبرگان رهبری استکبار جهانی تلاش می‌کند مسلمانان را استعمار فکری کند،گفت: هنگامی که مسلمانان عید می‌گیرند می‌توانند یکپارچگی در جامعه اسلامی ایجاد کرده و با پایبندی به ارزش‌های اسلامی و الهی در برابر زورگویی‌ها ایستادگی کنند.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۴۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
عید فطر تجلی وحدت ملت‌های مسلمان در برابر استکبار است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله محمود عبداللهی اظهار داشت: ماه رمضان ماه ضیافت الهی است و آنچه که مسلمانان از آن بهره‌مند شدند ارزش‌ها است.

وی با بیان اینکه رحمت‌های الهی در ماه رمضان تجلی پیدا می‌کند، افزود: ماه رمضان روزی است که مسلمانان خوشحال هستند که وارد این مهمانی شدند و به دستورات الهی عمل کرده و با روزه گرفتن و دعا و نماز به وظیفه خود عمل کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسلمانان امید دارند که خداوند در عید فطر این پذیرایی را تجلی دهد و باید توجه داشت که در این حال مغرور نشویم و نگرانی داشته باشیم که مبادا با کوتاهی سبب مشکلات شویم و اگر نگرانی و توجه داشته باشیم رحمت الهی بیشتر می‌شود.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: عید فطر عید مشترک همه کشور‌های اسلامی است و شاخصی برای وحدت ملت‌های اسلامی است و مسلمانان و امت واحده در این روز مهم جشن می‌گیرند و جزء شعائر الهی است.

وی با اشاره به آثار و برکات عید سعید فطر تصریح کرد: در این روز بزرگ همه مسلمانان گرد هم جمع می‌شوند و می‌توانند از این یکپارچگی آثار مثبت فردی و اجتماعی داشته باشند و ملت‌های مسلمان القا می‌کنند که می‌توانند یک دل در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند.

آیت الله عبداللهی با بیان اینکه استکبار جهانی تلاش می‌کند مسلمانان را استعمار فکری کرده و جامعه را به هوا و هوس مشغول کند، اظهار داشت: هنگامی که مسلمانان عید می‌گیرند می‌توانند یکپارچگی در جامعه اسلامی ایجاد کرده و با پایبندی به ارزش‌های اسلامی و الهی در برابر زورگویی‌ها ایستادگی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید توجه شود که آنچه در ماه رضمان وجود داشت به فراموشی سپرده نشود و پرونده این امور نباید بسته شود، تلاوت آیات قرآنی ادامه داشته باشد و حضور در مساجد و اجتماع در مساجد باید همانند ماه رمضان دنبال شود.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: در ارتباط با ایتام و نیازمندان که در ماه رمضان توفیق شده بود که به آن‌ها کمک می‌شد باید پس از رمضان این کمک‌ها تداوم داشته باشد و تلاوت و آموزش قرآن و فعالیت در مساجد همچنان ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار