ویژه برنامه‎های جشن عید سعید فطر در حرم منور امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۵۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حجت الاسلام سیدجلال حسینی با اشاره به برنامه‌های هفته جاری حرم مطهر رضوی اظهار داشت: مراسم ویژه جشن عید سعید فطر در روز‌های جمعه و شنبه، ۲۵ و ۲۶ خردادماه با سخنرانی حجت الاسلام حیدری کاشانی و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) در رواق امام خمینی (ره) قبل از نماز ظهر برگزار می‏‌شود.

حسینی با بیان اینکه در هفته جاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغی در رواق‌ها و صحن‌های حرم امام رضا (ع) برگزار می‎شود، افزود: سخنرانی حجت‌الاسلام محسن قرائتی نیز هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء با موضوعات قرآنی در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه بانوان نیز در این ایام برنامه‎های سخنرانی، حلقه معرفت و مشاوره گروهی در رواق حضرت زهرا (س) تدارک دیده شده است.

حسینی افزود: اعیاد اسلامی، شعائر اسلامی، حفظ دستاورد‌های ماه رمضان و سبک زندگی در سیره علوی و رضوی از دیگر موضوعاتی است که با حضور سخنرانان در شبستان گرم مسجد جامع گوهرشاد و صحن انقلاب اسلامی حرم رضوی تبیین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نماز عید فطر از ساعت ۶:۱۵ برگزار می‌شود، همچنین طبق برنامه سراسر کشور در روز عید فطر نماز جمعه برگزار نخواهد شد و مراسم جشن عید فطر در حرم امام رضا (ع) از قبل از ظهر دایر است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: دعای ندبه روز جمعه نیز با نوای گرم حجت الاسلام حمیدی در رواق امام خمینی (ره) قرائت خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها