امام جمعه دورود گفت:عده ای از تولیدکنندگان و فروشندگان با ایجاد جو روانی و سوء استفاده به گرانی ها دامن می زنند،تدبیر این موضوع و تنظیم بازار یک وظیفه اساسی برعهده دولت است.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۷۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام رضا حقیان امروز  در خطبه های نماز عید سعید فطر این شهرستان طی سخنانی ضمن تبریک عید سعید فطر به شرایط اقتصادی امروز کشور اشاره کرد واظهار کرد:بعد از لغو برجام از سوی رژیم شیطانی آمریکا در داخل کشور شاهد شیب تند گرانی اجناس،اقلام و مایحتاج عمومی مردم هستیم .

وی افزود: عده ای از تولید کنندگان و فروشندگان با ایجاد جو روانی و سوءاستفاده متاسفانه به این موضوع دامن می زنند،تدبیر این موضوع و تنظیم بازار یک وظیفه اساسی ،برعهده ی دولت است.

 امام جمعه دورود با بیان اینکه قشر مستضعف،فقیر ومتوسط که حقوق های نجومی ندارند وعلارغم زحمات زیاد به دین ودیانت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ،آسیب می بینند،افزود:دولت وظیفه دارد ،هرچه سریعتر این موضوع را مهار و مدیریت کنند ودولتمردان نظام جمهوری اسلامی بادرایت و سرعت،با این پدیده خطرناک اجتماعی مقابله کنند.

امام جمعه دورود در بخش دیگری از خطبه های عید سعید فطر با اشاره به اینکه از نگاه دین مبین اسلام 2 نوع ترور فیزیکی و شخصیتی حرام است ،افزود:نوع اول ترور فیزیکی است، به این دلیل که در ترور فیزیکی خون انسان های مسلمان و مومن قطره قطره بر زمین ریخته می شود و ازنظر دین اسلام خون انسانهای مومن یک حرمت ویژه دارد.

حقیان تاکید کرد:نوع دوم ترور که ترور شخصیت است، به دلیل اینکه در ترور شخصیت به واسطه غیبت ،تهمت،شایعه و سخن چینی و عیب جویی و عیب سازی آبروی انسان ها که قطره قطره جمع شده یکدفعه بخاطر منفعت جناحی ،حزب وحزب گرایی برده می شود ویکی از درد های بسیار بدی که در بخش های جامعه دیده می شود ،ترور شخصیت است که حرام می باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات