فرماندار اشکذر در نشست با کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف آب به‌ویژه در بخش کشاورزی بر ضرورت استمرار طرح‌های دانش‌بنیان تأکید نمود.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۸۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در نشست با کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر که به مناسبت «هفته جهاد کشاورزی» برگزار شد با اشاره به اقدامات اثربخش این مجموعه در ارتقا سطح و وضعیت کشاورزی اظهار داشت: جهاد سازندگی به‌عنوان یادگار امام (ره) باکار و فکر جهادی فعالیت خود را آغاز نموده و اکنون نیز با همین شیوه به هم‌وطنان خدمت‌رسانی می‌کند.

فرماندار اشکذر بابیان اینکه اندیشه‌های امام خمینی در ایجاد حرکت جهادی در نظام و انقلاب اکنون در مقام معظم رهبری متبلور شده است تصریح نمود: می‌طلبد کارکنان این سازمان نیز با بهره‌گیری از روحیه جهادی در تداوم نقش اثرگذار این مجموعه به مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی کار جهادی را ازخودگذشتگی توأم با تلاش مضاعف و صدق نیت توصیف و خاطرنشان کرد: هر جا نگاه، فکر و برنامه جهادی در امری صورت گرفته در جامعه ماندگار و برای شهروندان مفید بوده است.

این مقام مسئول روستا‌ها و فعالیت در آن را به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین اقدامات جهاد کشاورزی برشمرد و عنوان داشت: یقیناً کار و تلاش مضاعف پرسنل این سازمان علاوه بر پویایی سبب ماندگاری ساکنان روستا‌ها شده که این مهم شایسته تقدیر است.

فرماندار اشکذر با تحسین از فعالیت مؤثر اداره جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر در اجرای طرح‌های دانش‌بنیان با بهره‌مندی از نقش بی‌بدیل مردم ابراز امیدواری کرد: با توجه به اهمیت و لزوم توجه به مقوله کاهش و مدیریت مصرف آب به‌ویژه در بخش کشاورزی این طرح‌ها به قوت و جدیت بیشتری نسبت به گذشته استمرار یابد.
ارسال نظرات