خبرهای داغ:
نماز شکوهمند عید فطر در هندیجان با حضور بیش از ۶هزار نفر در شهرستان برگزار که امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین ساری اصل دراین باره گفت:هر انسان مومنی بایستی پس از یک ماه روزه داری فطریه خود را به موقع به افراد نیازمند پرداخت نمایدو نماز عید فطر یک نمایش وحدت بخش وهمدلی و روز پاداش گرفتن مسلمانان است .
کد خبر: ۹۰۲۶۹۰۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،مراسم نماز عید سعید فطر در هندیجان با حضور آحاد مردم و مسئولان در خیابان اداره برق هندیجان به امامت حجت الاسلام والمسلمین ساری اصل برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین احمد ساری اصل اظهار کرد:حضور گسترده مردم هندیجان پس از یک روزه داری در ماه مبارک رمضان ماه تزکیه نفس و دوری از گناه و بهار قرآن در شرایط آب هوایی  نامناسب امروز در نماز عید سعید فطر شرکت نموده وحاصل یک ماه بندگی خودرا از خداوند متعال اجر و پاداش می گیرند.
 
 
وی افزود:فطریه و خمس یک وظیفه شرعی است که بایستی در اختیار افراد نیازمند و محتاج قرار بدهد و با ایمان قلبی طبق سفارشات خداوند و پیامبراسلام (ص)واهل بیت(ع)با روی خوش در اولین ساعات عید فطر خود را پرداخت نمایند.
 
وی بابیان مبارزه ستیزی بر علیه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب گفت:امسال شاهد حضور پرشور مردم هندیجان همزمان با سراسر کشور در روز حماسی قدس راهپیمایی خوبی به نمایش گذاشتند و انزجار خود را بر علیه آمریکا و اسرائیل غاصب نشان دادند و از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین به شایستگی حمایت نمودند و مردم ولایتمدار هندیجان در همه صحنه های حساس انقلاب حضوری پر قدرت و عزتمندانه دارند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها