مسئول گروه جهادی شهید علم الهدی در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول گروه جهادی شهید علم الهدی گفت : اردوهای جهادی بسیج که دارای برکات فراوانی در جامعه شده توانسته اکنون در بین دانشجویان گامی موثر در تقویت روحیه انقلابی در محیط‌های علمی و دانشگاهی شود.
کد خبر: ۹۰۲۶۹۵۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی شهسواری مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نظرآباد به تشریح فعالیت هایی که در تابستان 97 در مناطق محروم استان البرز صورت خواهد گرفت، پرداخت.

 اردوهای جهادی بسیج گامی موثر در تقویت روحیه انقلابی دانشجویان

علی شهسواری در ادامه با اشاره به فعالیت کارگروه ها در گروه جهادی دانشگاه آزاد نظرآباد، افزود: گروه جهادی شهید علم الهدی در زمینه های فرهنگی، عمرانی، آموزشی، بهداشت و سلامت فعالیت های مستمر و اثرگذاری را در این مناطق محروم انجام خواهد داد.

مسئول گروه جهادی شهید علم الهدی بیان کرد: در راستای طرح اعتلای بسیج سازندگی، از اواسط مرداد ماه فعالیت خود را در قالب گروه های خواهر و برادر به مدت 10 روز در مناطق مجروم و مشخص شده آغاز خواهند کرد.

شهسواری در پایان خاطر نشان کرد: این اردوها علاوه بر خدمت رسانی به مناطق محروم باعث تقویت و ارتقا سطح معنوی، تقویت روحیه ی دانشجویان و همچنین موجب جذب دانشجویان به نهادهای ارزشی و انقلابی خواهد شد.

گروه جهادی شهید علم الهدی دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد یکی از گروه‌های جهادی استان البرز است که برای چندمین سال متوالی با حضور در مناطق محروم البرز فعالیت‌هایی با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم انجام داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها