فرمانده پایگاه نمونه حضرت نرجس سرچاه از توابع شهرستان اردل ، توکل به خدا، خلاقیت و جذابیت برنامه ها را رمز موفقیت در کسب عنوان برتر دانست.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۴۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری ؛خواهر نادری،  فرمانده پایگاه بسیج مقاومت حضرت نرجس (سلام الله علیها ) روستای سرچاه در گفتگو با  خبرنگار ما، رمز موفقیت را توکل به خدا دانست و گفت: در این پایگاه مأموریت ابلاغی را با توکل به خدا و تکیه بر روحیه بسیجی و انقلابی و جهادی بسیجیان انجام می دهیم.

نادری، خلاقیت، جذابیت، درنظر گرفتن نیازهای روز بسیجیان و استمرار در اجرای برنامه های پایگاه را از شاخصه های فعالیت در این پایگاه نمونه برشمرد که طی سه سال متوالی بعنوان پایگاه برتر معرفی شده است.

وی با اشاره به محورهای مختلف فعالیت بسیجیان این پایگاه مقاومت، افزود: برگزاری اعتکاف هر ساله خواهران در سطح مساجد روستا، برگزاری نماز جماعت  در مساجد بصورت مستمر، یادواره های شهدای روستا، دیدار با خانواده های شهدای روستا که هر ماه توسط این پایگاه برگزار می شود، نشست دختران 16 سال به بالا با موضوعیت جنگ نرم و تلاش در راستای خنثی سازی جنگ نرم، برگزاری حلقه های صالحین در مساجد بصورت مستمر و با هدف ار جمله برنامه های این پایگاه می باشند.

فرمانده پایگاه حضرت نرجس سرچاه ادامه داد: از دیگر برنامه های  شاخص فرهنگی این پایگاه  برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ، 13 آبان، برگزاری نشست سیاسی بصیرتی در پایگاه، اعزام اردوهای قم و جمکران و مشهد مقدس در تمامی رده های سنی، برگزاری برنامه های دهه محرم و جشن ها و اعیاد ملی و مذهبی است .

وی با اشاره به برنامه های مهم وشاخص پایگاه در زمینه محرومیت زدایی افزود: تهیه لوزام التحریر دانش آموزان بی سرپرست و تهیه جهیزیه برای دختران و خانواده های مستمند، همکاری با کمیته امداد و موسسه خیریه باب الحوائج از برنامه های دیگر  این پایگاه نمونه می باشد.

ارسال نظرات