خبرهای داغ:
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین گفت: در سال 96 بیش از یک میلیون و 710 هزار مشترک شرکت گاز استان قبوض گاز خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کرده اند که معادل 78 درصد کل پرداخت ها می باشد.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۵۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی حسنپور رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به توسعه روش های پرداخت قبوض در سال های اخیر خوشبختانه استقبال مردم از این روش های پرداخت بسیار افزایش یافته است به گونه ای که 78 درصد پرداخت های قبوض گاز در سال 1396 از کانال های غیر حضوری انجام شده است.
وی همچنین اظهار کرد: شهرستان قزوین با 89 درصد بیشترین میزان پرداخت غیرحضوری و شهرستان تاکستان با 61 درصد کمترین میزان پرداخت های غیر حضوری را در استان دارا هستند.
حسنپور افزود: با توجه به اینکه شهرستان تاکستان کمترین میزان پرداخت های غیرحضوری را در استان دارد شرکت گاز استان قزوین نسبت به برگزاری جشنواره پرداخت های الکترونیکی قبوض گاز در سطح شهرستان تاکستان در شش ماهه ابتدایی سال جاری اقدام کرده است که در آن به 50 نفر از عزیزانی که قبوض گاز خود را غیر حضوری پرداخت کنند به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد شد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: مشترکین می‌توانند از طریق تلفن بانک، سایت شرکت گاز (www.nigc-qazvin.ir) ، ATM (خودپرداز بانک ها)، پایانه های فروش (POS) راحت‌ترین روش را برای پرداخت غیرحضوری قبوض انتخاب کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها