منظور شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون در قالب سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر، از تعاونی‌های برتر استان تجلیل می‌شود.‌
کد خبر: ۹۰۲۷۰۵۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کامران اصغری اظهار کرد: به‌منظور شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون در قالب سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر، از تعاونی‌های برتر استان تجلیل می‌شود.

وی هدف از انتخاب تعاونی‌های برتر را توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسئولان، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی ، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی، تولیدی و... نمونه‌های موفق باهدف ارتقاء وضعیت خود و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: تمامی شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی در گرایش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و صنوف خدماتی، اعتباری، دهیاری‌ها، زنان، حمل‌ونقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش‌بنیان، سهامی عام، بنیاد تعاون و کارآفرینی می‌توانند در این جشنواره از طریق سایت ثبت‌نام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به‌منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر با حضور مسئولان کشوری و استانی، تعاون گران و پیشکسوتان در شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

اصغری با اشاره به آغاز فرایند ثبت‌نام از ۲۴ خردادماه اظهار داشت: در این جشنواره پس از اتمام مهلت ثبت‌نام تعاونی‌ها در تاریخ ۱۶ تیرماه امسال، داوری اولیه از سوی این اداره کل به‌عمل‌آمده و پس‌ازآن شورای اجرایی جشنواره در ستاد مرکزی وزارت مربوطه انتخاب نهایی را انجام می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه امیدواریم تعاونی‌های برتر استان بتوانند به جشنواره کشوری راه یابند، گفت: در حال حاضر حدود ۱۴ هزار تعاونی در سطح استان مازندران وجود دارد که در عرصه‌های مختلف فعالیت دارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها