خبرهای داغ:
از سوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛
از سوی مدیرکل بنیاد استان قزوین، جواد طاهرخانی به عنوان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۵۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه رییس بنیاد شهرستان تاکستان از زحمات چندین ساله محمد طاهرخانی رییس سابق قدردانی کرد.
وی گفت: انتخاب شایسته جواد طاهرخانی به عنوان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان را تبریک می‌گویم و امیدوارم ایشان با تحصیلات عالی، توانمندی و انگیزه‌ای که دارند در ارایه‌ی خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جلب رضایتمندی آنها موفق باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: جواد طاهرخانی کارمندی فعال، موفق، خادم شهدا و با سابقه است و امید داریم که بتواند در انجام وظایف خود موفق باشد.
این مسوول گفت: همه‌ی ما باید تلاش کنیم تا با تعهد اخلاقی، مسوولیت‌پذیری و رعایت انصاف در برخورد با ارباب‌رجوع بتوانیم دین خودمان را در حق جامعه ایثارگران ادا کنیم.
وی بر برقراری تعاملات با مسوولان دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: بایستی با استفاده از ظرفیت‌های این دستگاه‌ها در رسیدگی و رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثاگر تلاش کنیم.
حقایق‌پور با بیان اینکه پاسخگویی به ایثارگران در اسرع وقت و خدمات‌دهی با کیفیت در دستور کار همه‌ی کارکنان بنیاد باشد، گفت: همچنین ما بایستی تکریم ایثارگران را فرهنگ‌سازی کنیم تا شان و مقام این قشر معظم جامعه در سطح جامعه حفظ شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه جامعه ایثارگران صاحبان اصلی نظام هستند، گفت: همه‌ی کارکنان باید تلاش کنند تا با سعه‌ی صدر به این قشر معظم جامعه خدمات‌رسانی کنند تا رضایتمندی واقعی آنها را کسب نمایند.
حقایق‌پور همچنین حکم ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان را به جواد طاهرخانی تقدیم و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان مسئلت کرد.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها