سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیجیان، پرچم‌دار انقلاب هستند، گفت: رمز ماندگاری بسیج، روحیات استکباری، ظلم ستیزی و تابع ولایت بودن است.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۶۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه محورهای اصلی در انقلاب اسلامی ایران، مبارزه با سیاست‌های استکباری است، اظهار داشت: استکبار ستیزی و مبارزه با شیاطین غرب و شرق هیچگاه در حافظه تاریخی ملت ایران فراموش نمی‌شود وشعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از شعارهای اصلی ملت ایران محسوب می شود.

وی ادامه داد: امروزه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند تا با تهاجم فرهنگی و نفوذ در ابعاد سیاسی وفرهنگی جامعه، روحیه انقلابی و استکبار ستیزی را از ملت ایران بگیرند و به همین دلیل است که رهبرمعظم انقلاب اسلامی بارها در سخنرانی های خود بر تقویت اتحاد،همدلی و روحیه انقلابی تاکید داشته اند.

سردار سلیمانی در پایان گفت: بسیجیان، پرچم‌دار انقلاب هستند و در عرصه‌های مختلف کشور و جهان وارد عمل شدند و توانستند قدرت کشور را به بیگانه نشان دهند و باید گفت که رمز ماندگاری بسیج، روحیات استکباری، ظلم ستیزی و تابع ولایت بودن است.

ارسال نظرات