مسئول سابق بسیج دانشجویی در گفت و گو با «بسیج»:

فعالیت بسیج دانشجویی در جهت ممانعت از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن در دانشگاه هاست

گودرزی گفت: بسیج دانشجویی نمونه ای بارز ازفعالیت های انقلابی در جهت مقابله با نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن در دانشگاه های کشور است.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۶۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

داود گودرزی مسئول سابق بسیج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه برای تثبیت و نهادینه شدن فرهنگ استکبار ستیزی و ظلم ستیزی باید موضوع راهکارهای مقابه با استکبار، بیش از پیش در مراکز علمی و دانشگاهی مورد توجه قرار گیرد، گفت: جنبش دانشجویی در راستای وظایف خود تبیین جنایات آمریکا در عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، پزشکی و سیاسی را در دانشگاههای کشور را در دستور کار خود قرار داده است.


وی ادامه داد: بسیج دانشجویی نمونه ای بارز ازفعالیت های انقلابی در جهت مقابله با نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن در دانشگاه های کشور است.


گودرزی در پایان به دشمنی امریکا با ملت شهید پرور ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان آغاز نهضت امام خمینی (ره) تا کنون ادامه داشته است و کودتای نوژه، حمایت از رژیم بعثی عراق، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایرباس ایران، اعمال تحریم های ظالمانه اقتصادی و دهها حادثه از نمونه های اقدام های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار