سردار غلامی در گفت و گو با «بسیج»:

استکبار ستیزی یکی از شاخصه های انقلاب اسلامی و بسیج است

مسئول سازمان بسيج سازندگي گفت: حضور بسیجیان شیردل به عنوان پشتیبان انقلاب و ولایت مطلقه فقیه اقدامات و تهدیدات دشمن را بی اثر گذاشته است.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۶۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

سردار نعمان غلامي مسئول سازمان بسيج سازندگي در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه یکی از از شاخصه‏های انقلاب اسلامی و بسیج ،استکبار ستیزی است، گفت: مستکبران جهان با ایجاد و حفظ گروهک‏های تروریستی در خاورمیانه، به دنبال از بین بردن شاخصه انقلاب و اختلاف افکنی بین مسلمانان هستند تا با به دست آوردن فرصت به باز سازی اسرائیل و صهیونیسم در منطقه بپردازند.


وی با اشاره به نقش پررنگ رهبر معظم انقلاب اسلامی در حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی افزود: امام خامنه ای تا به امروز، این نظام را به بهترین نحو ممکن هدایت کرده و بسیج که نقش بیمه کننده انقلاب است، باید با پیروی از رهنمود‏های معظم له در مقاومت و پیشبرد اهداف انقلاب تلاش نماید .


سردار غلامی در پایان تاکید کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران اول باید ولایت فقیه را تضعیف کند ولی حضور بسیجیان شیردل به عنوان پشتیبان انقلاب و ولایت مطلقه فقیه اقدامات و تهدیدات دشمن را بی اثر گذاشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار