خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروزه جرائم و آسیب های اجتماعی در لایه های مختلف جامعه، هم در قشر غنی و هم در قشر ضعیف به طرق مختلف و با اشکال گوناگون رو به افزایش است و این یک زنگ خطر جدی است و دیر یا زود همین آسیب ها دامن گیر ما مسئولان نیز خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۷۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان آوج که در امامزاده طاهر(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: به پایان ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم و امیدوارم همه ما توانسته باشیم ازفیوضات این ماه پر خیر و برکت الهی استفاده کافی را برده باشیم و عبادات و اعمال خیر ما به عنوان کار نیکو در کارنامه اعمال ما ثبت شده باشد.
وی افزود: کار خیر و عمل نیکو موجب گسترده شدن نیکی و مهربانی در سطح جامعه می شود و همین دوستی ها، صمیمیت ها، اعمال خیر و ثواب موجب آرامش روانی در جامعه، کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی در سطوح مختلف مردم می شود.
رییس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: امروز همه ما مسئولان به برکت خون شهداء و نظام مقدس جمهوری اسلامی در پست های مدیریتی مشغول خدمت رسانی هستیم، پس همه ما باید برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی تلاش مضاعف کنیم و در جهت رفع معضلات اجتماعی و مشکلات معیشتی مردم گام های موثری برداریم.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: امروزه جرائم و آسیب های اجتماعی در لایه های مختلف جامعه، هم در قشر غنی و هم در قشر ضعیف به طرق مختلف و با اشکال گوناگون رو به افزایش است و این یک زنگ خطر جدی است و دیر یا زود همین آسیب ها دامن گیر ما مسئولان نیز خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با بیان این که با همدلی می توان مشکلات جامعه را حل کرد، اظهار داشت: باید قبول کنیم که بخش زیادی از افزایش جرائم و آسیب های اجتماعی به دلیل عملکرد ضعیف و نا صحیح ما مدیران است و گاها ما با تصمیمات غیر کارشناسی و عجولانه موجب بروز آسیب ها در جامعه شده ایم و نمی توان در این مسیر فقط جامعه و مردم را مقصر دانست.
وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر به نقطه ای رسیده ایم که دیگر باید اختلاف نظر ها، نگاه های سیاسی همراه با غرض ورزی را کنار بگذاریم و همه ما مسئولان برای حل معضلات جامعه با همدلی، همرنگی، هماهنگی و صداقت به میدان بیاییم و در این مسیر گام های علمی و عملی برداریم و نگاه های آماری در بحث کاهش آسیب های اجتماعی را کنار بگذاریم.
رییس کل دادگستری قزوین عنوان کرد: آخرین جشن گلریزان ماه رمضان امسال در شهرستان آوج و در یک مکان مقدس برگزار می شود که خوشبختانه با حضور همه شما خیران عزیز استان مبلغ قابل توجهی نسبت به سال گذشته برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد که امیدواریم این کمک ها در طی سال نیز تداوم داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در پایان با بیان اینکه 10 نفر از زندانیان شهرستان آوج نیازمند کمک مالی خیران هستند، افزود: در حال حاضر 330 نفر از زندانیان استان نیازمند کمک مالی هستند که امیدواریم با تلاش خیران و دستگاه قضایی بتوانیم موجبات آزادی این افراد را فراهم نماییم که مجموع بدهی این افراد 34 میلیارد تومان است.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها