مسئول سازمان بسیج اصناف خراسان‌رضوی در گفتگو با «بسیج»:
قوی‌پنجه با بیان این که در شهرستان‌های استان نیز جلساتی را به‌صورت کارگاهی برای بازاریان برگزار می‌کنیم، گفت: بسیج اصناف در خراسان‌رضوی 27 حوزه دارد که از این تعداد 12 حوزه در مشهد فعالیت دارد.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۰۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

محمدهادی قوی‌پنجه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج در خصوص برگزاری دوره های فقه بازار توسط بسیج اصناف برای کسبه بازار اظهار داشت: برای افرادی که دارای جواز کسب هستند و یا افرادی که متقاضی دریافت جواز هستند کلاس آموزشی احکام شرعی کسب و کار بازار برگزار می‌شود. بر همین اساس در سال گذشته سه هزار نفر از افراد متقاضی دریافت جواز کِسب در کلاس‌های فقه بازار آموزش دیده اند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان خراسان‌رضوی با بیان این که در شهرستان‌های استان نیز جلساتی را به‌صورت کارگاهی برای بازاریان برگزار می‌کنیم، گفت: بسیج اصناف در خراسان‌رضوی 27 حوزه دارد که از این تعداد 12 حوزه در مشهد فعالیت دارد.

وی به دیگر برنامه های بسیج اصناف در استان خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: برنامه کارگروه زیارت در مشهد که برای تسهیل در زیارت امام رضا(ع) در مشهد مقدس است و همچنین شناساندن کالای ایرانی به مردم در برنامه های مختلف از جمله برنامه های اولویت دار بسیج اصناف استان خراسان رضوی می باشد.

ارسال نظرات