خبرهای داغ:
کتاب «کوچ فاخته ها» خاطرات خود نویس سیاوش والافر چاپ و منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۲۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، «کوچ فاخته ها» روایت بخشی از زندگی آزاده سرافراز، سیاوش والافر می باشد. نویسنده در این کتاب به سه دوره زندگی اش شامل؛ کودکی، جوانی و سال های اسارت پرداخته است. والافر تلاش کرده در کنار بیان خاطرات، مفاهیم و ارزش های برآمده از حماسه دوران دفاع مقدس را بازگو نماید.
روزهای رویایی کودکی، ورود به ارتش، حضور در جبهه های جنگ، مجروحیت، ماموریت های آبادان و زبیدات، دفاع جانانه از ارتفاع کله قندی، عملیات های؛ کربلای یک و نصر سه، دوران اسارت، اسارتگاه کمپ سه موصل، دوران آزادی و خاطرات پدر از جمله مواردی است که در این اثر بدان پرداخته شده است.
كتاب «کوچ فاخته ها» به بيان وقایع ريز و درشت زندگي سیاوش والافر می پردازد، اتفاق‌هاي خواندني و جذاب، تلخ و شیرینی كه در ادوار مختلف روی داده است. نویسنده به خوبی توانسته پس از گذشت قریب به سه دهه از دوران اسارت به بازخوانی خاطرات پرداخته و خواننده با خود همراه ‌كند. قلم روان، متن ساده، بیان صمیمی احساسات از جمله ویژگی های این اثر ارزشمند می باشد.
«کوچ فاخته ها» با شمارگان1110 نسخه در قطع رقعی، 228 صفحه به همت واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری قزوین تولید و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسید.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها