خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در شاهرود گفت: بیش از ۱۰۰۰ برنامه در حوزه پرورشی و فرهنگی برای اوقات فراغت دانش آموزان استان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۲۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، قاسم شریفی در اختتامیه برنامه "سی محفل قرآنی در سی شب نورانی" و افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت استان سمنان در کانون ملی شهید بهشتی شاهرود خطاب به کودکان و دانش آموزان گفت: بدون ارتباط با خدا هر نعمتی که داشته باشیم ما را به سعادت نخواهد رساند و ماه رمضان و نماز برای یادآوری ارتباط ما با خداست.
وی خطاب به خانواده‌های دانش آموزان گفت: در سند تحول آموزش و پرورش شش ساحت در تأمین سلامت روانی و جسمانی دانش آموز تعریف شده است که اوقات فراغت یکی از مهم‌ترین بستر‌های این ساحت هاست که تربیت کودکان و نوجوانان ما با آن کامل می‌شود.
شریفی افزود: باید بدنبال کیفیت بخشی در برنامه‌های اوقات فراغت باشیم و هم اکنون بیش از ۱۰۰۰ برنامه در حوزه پرورشی و فرهنگی استان تدارک دیده شده است.
ارتباط برنامه‌های اوقات فراغت با شعار سال و حمایت از کالای ایرانی از تأکیدات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بود.
سیدمحمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود نیز در این مراسم با معرفی و اعلام بیست پایگاه اوقات فراغت شاهرود گفت: برنامه‌های این پایگاه زیر نظر و تحت نظارت کامل آموزش و پرورش شاهرود فعالیت خواهند کرد.
وی همچنین از کلیه عوامل و دست اندرکاران برنامه شب‌های ماه مبارک رمضان با عنوان " سی محفل قرآنی در سی محفل قرانی " تجلیل و قدردانی کردند و افزود: کار‌های بزرگ و ارزشمندی در این سی شب انجام شده است که در ترویج فرهنگ قرآنی بسیار اثر بخش و قابل تقدیر است.
در این مراسم از قاریان، گرو ه.‌های نمایش و روحانیون و مشاورین فرهنگی و مذهبی این ویژه برنامه تقدیر و بیست پایگاه فعال اوقات شاهرود نیز معرفی گردید که از آن جمله می‌توان به کانون ملی شهید بهشتی، دارالقرآن امام خمینی (ره)، سالن ورزشی مالک اشتر و اخوین و انقلاب، اردوگاه شهید رجایی و آموزشگاه‌های مختلف سطح شهر از جمله آیت الله خامنه ای، شهید احسانفر، سجاد، ارمغان، سپهر و پروین اعتصامی اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها