این روز‌ها تنها خبر جدیدی که از نماینده مردم قروه و دهگلان منعکس می‌شود خبر انتقاد از دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۲۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در یادداشتی که امروز از سوی پایگاه خبری تحلیلی کردتودی منتشر شده است، انتقادات علی محمد مرادی نسبت به دولت تدبیر و امید مورد بررسی قرار گرفته که دعوت می‌شود خواننده این نوشته باشید.

کُردتودی، نوشت: علی محمد مرادی نماینده مردم قروه و دهگلان که تا یکسال پیش و در ایام انتخابات ریاست جمهوری شال بنفش بر گردن خود می‌انداخت و از دولت تدبیر و امید حمایت می‌کرد امروز و در حالی که یکسال و نیم تا تب انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است به منتقد شماره یک دولت در منطقه تبدیل شده است.

مرادی که پس از ایام انتخابات توانسته بود مزد حمایت‌های خود را با انتصاب برادرش در فرمانداری قروه به سمت معاون عمرانی فرماندار بگیرد آن هم در شرایطی که برادر وی هیچگونه مدرکی دال بر توانایی در زمینه عمرانی ندارد و تخصص وی بیش از هر چیزی در امور آزمایشگاهی و بیمارستانی بوده است؛ هم اکنون در جایگاه یک منتقد، سیاست‌های دولت تدبیر و امید را که خود حامی آن بود و در سخنرانی هایش سیاست‌های دولت را راهگشا توصیف می‌کرد زیر سوال می‌برد حال انکه این سیاست‌ها تغییری قابل توجه نداشته اند.

اما با نگاهی کلی به شرایط شهرستان‌های قروه و دهگلان و وضعیت عزل و نصب‌هایی که نماینده این دو شهر نیز در آن دخیل بوده است می‌توان فهمید که شور انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های قروه و دهگلان جرقه زده است و کاندیدا‌ها فعالیت خود را آغاز کرده اند که عده‌ای از آن‌ها از سمت‌های خود کنار گذاشته شدند و عده‌ای نیز در انزوا افتاده اند.
این در حالی است که علی محمد مرادی خوب می‌داند که مردم کردستان و بخصوص مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان دل خوشی از سیاست‌های دولت ندارند و آسیب‌های اقتصادی بسیاری از بی برنامگی‌های دولتمردان دیده اند و خوبتر نیز می‌داند که مردم حامیان دولت را نیز همانند دولت می‌بینند و بنابراین هم اکنون متوجه ان شده است که ادامه روند حمایت از دولت مانع از کسب آرای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود و در تلاش است تا بتواند نگاه مردم را نسبت به خود که حامی دیروز دولت بود تغییر دهد.

شاید اگر برای علی محمد مرادی امکان پذیر می‌بود برادر خود را نیز از سمت معاونت فرمانداری قروه عزل می‌نمود و اینچنین نشان می‌داد که این خانواده تمایلی به فعالیت در دولت تدبیر و امید ندارند، اما چه فایده که شاید بسیار دیر باشد!

بدون شک علی محمد مرادی از وقت مناسبی برای اعلام ناتوانی دولت برخوردار است و می‌تواندبار‌ها و بار‌ها ناتوانی دولت را بازگو نماید تا کهنسال‌ترین ساکن دورترین روستای استان کردستان نیز از نظرات وی نسبت به دولت مطلع شود، اما نخواهد توانست دیدگاه مردمی را که حمایت‌های علی محمد مرادی را از حسن روحانی در انتخابات ۹۶ دیدند و بسیاری نیز بر همین اساس به وی رای دادند تغییر دهد.

بدون شک آن شال گردن بنفش و آن چهره خندان و ان گفتگو‌های آتشین هیچوقت از ذهن هیچکدام از مردمی که به یک نماینده مستقل رای داده بودند پاک نخواهد شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات