عضو هیئت‌مدیره گفت: بانک توسعه تعاون از طرح پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و فراگیر حمایت می‌نماید.عضو هیئت‌مدیره گفت: بانک توسعه تعاون از طرح پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و فراگیر حمایت می‌نماید.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۴۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در خلال جلسه کارگروه اشتغال پایدار روستایی در تهران ضمن بیان مطلب فوق با تأکید بر طرح اشتغال پایدار روستایی و فراگیر آن را موضوع اول و اولویت‌دار بانک در سال جاری دانست و اظهار داشت: به‌جرئت می‌توان گفت از زمان ابداع طرح تاکنون 80 الی 90 درصد توان اجرایی بانک معطوف به این موضوع شده و حتی 50 درصد از ارزیابی‌های عملکردی پرسنل نیز به این امر اختصاص‌یافته است.

وی با اشاره به گستردگی و پیچیدگی استان تهران و ضرورت تسلط کلیه همکاران شعب و مدیریت شعب به این طرح تصریح کرد: سرعت عمل در کنار رعایت ضوابط و مقررات و کیفیت اجرای کار در حال حاضر از اهمیت بسیاری برخوردار است و آنچه درنهایت برای ما اهمیت دارد ایجاد اشتغال هر چه بیشتر در سطح جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به تمهیدات بانک توسعه تعاون برای رفع مشکلات و موانع اجرای این طرح گفت: کار ویژه‌ای که در بانک توسعه تعاون باهدف تسهیل فرآیند بررسی و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر صورت گرفته، این است که اختیارات مدیران شعب استان‌ها و روسای شعب درزمینهٔپرداخت این تسهیلات افزایش پیداکرده و این فرصت در اختیار آن‌ها قرارگرفته است؛ درحالی‌که این اتفاق در سیستم بانک کشور بی‌سابقه است.

در ادامه این نشست شاکرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به اهمیت طرح تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و فراگیر و تأکیدات وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص گفت: در حال حاضر بانک توسعه تعاون ازنظر تعداد طرح‌های تصویب‌شده رتبه نخست را دارد و ازنظر طرح‌های پرداخت‌شده در رتبه دوم بانک‌های عامل این طرح قرارگرفته است و این موضوع نشان می‌دهد که پیگیری و تلاش جدی توسط کلیه عوامل این بانک صورت گرفته است.

شاکرمی درعین‌حال خواستار سرعت عمل بیشتر در پرداخت تسهیلات مزبور شد و اعلام آمادگی کرد در جهت رفع موانع و مشکلات احتمالی اقدامات لازم را انجام دهد.

در ادامه این جلسه که در سالن جلسات ساختمان میرداماد برگزار شد مدیران شعب استان‌های تهران، قم و البرز نیز با ارائه گزارش آخرین وضعیت پرداخت‌ها در خصوص وضعیت موجود بحث و بررسی کردند.

ارسال نظرات