نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت در جلسه کمیته برنامه ریزی هشترود، گفت: مردم همچنان امیدوارند ولی مسئولان وعده سر خرمن می دهند.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۵۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدحمزه امینی افزود: مردم از گرسنگی می میرند و دنبال کار هستند و عده ای مملکت را به جناح بازی می کشانند و به جناح بازی مشغولند و به فکر مردم نیستند.
وی با بیان اینکه باید از روزی ترسید که حاشین نشین ها به خیابان ها بیایند، اظهارداشت: با وعده های الکی عده ای مردم به نظام بد بین می شوند.
امینی یادآور شد: متاسفانه هشترود به نقطه کور دولت افتاده و هیچ گونه توجهی به این شهرستان نمی شود.
وی ادامه داد: نمی دانم بنده چون در لیست امید نیستم به خاطر اون به این منطقه توجه نمی شود یا مسئله چیز دیگری است ولی اعلام می کنم من زیر پرچم هیچ جناحی نرفته و نخواهم رفت.
امینی اضافه کرد: وضعیت عمرانی شهرستان وخیم است و مدیران کل هم به منطقه بیش از پیش بی توجهی می کنند.
این نماینده مجلس اظهار کرد: مسیر جاده مراغه به چاراویماق و هشترود اسف بار است و هر از چند گاهی شاهد تصادف و از جان باختن عده ای مردم بی گناه هستیم.
وی خواستار تعریض جاده دامناب به شهر هشترود و آزاد راه پیامبر اعظم(ص) و لایروبی رودخانه شهر چایی که از داخل شهر می گذرد را شد و گفت : متاسفانه بوی تعفن مردم را اذیت می کند و باعث بروز امراض واگیری به همشهریان می شود.
امین امینیان؛ فرماندار هشترود هم از اختصاص 220 میلیارد 18 میلیون ریال برای 90 پروژه در سال 97 خبر داد و افزود : از این مبلغ 155 میلیارد و 43 میلیون ریال برای 31 پروژه توازن منطقه ای و مابقی برای اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات