مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:
جلسه توجیهی و همایش ابلاغ برنامه های رابطين نمايندگي ولي فقيه درحوزه های مقاومت بسيج سپاه خوی برگزارگردید.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۸۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در اين جلسه كه به همت دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي برگزار شد، حجت الاسلام محمد رستمي، با بیان اینکه ترویج معارف اسلامی و قرآنی از اصلی ترین دغدغه های رهبری می باشد، افزود: امروز دشمن فرهنگ و ایمان ما را هدف قرار داده است و یکی از راهبردهای تهاجمی دشمن فعال نمودن شبکه های اجتماعی و فضای مجازی می باشد تا نوع سبک زندگی اسلامی را زیر سوال ببرد.

حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: دشمنان برای تضعیف باورها و اندیشه های ما از تمامی ظرفیت‌های موجود تا صرف هزینه های گزاف استفاده می کند تا بدین طریق جامعه ما را با مشکل مواجه نماید و در پاره ای موارد این مشکلات را به پای ولایت می نویسند تا جوانان را از گرد ولایت دور نمایند.

وی گفت: رابطين نمايندگي در حوزه ها وظیفه سنگینی دارند چرا که باید معنویات را به عرصه میدان بگذارند و جوانان را به سمت و سوی خدا هدایت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پایان گفت: انتظار ما از تمامی مدیران و مربیان احکام بینش و بصیرت اسلامی و پیاده کردن دستورات الهی در بطن جامعه است و این امر تنها با ارشاد، تعامل و ارتباط سالم برقرار کردن با جوانان میسر می باشد چرا که تیر پیکان دشمن به سمت جوانان و زنان است.

در ادامه این نشست رابطین عقیدتی نظارت و فرماندهان حوزه های مقاومت سپاه خوی نسبت به برنامه های ابلاغی توسط قسمت هاي های سیاسی، روابط عمومی، نظارت و عقیدتی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی توجیه شدند.

ارسال نظرات