خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم:
رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: حداکثر دمای استان طی روز‌های آتی به ۴۱ درجه خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۹۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
دمای قم به ۴۱ درجه می‌رسد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا قاضی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روز‌های آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم ۲۳ درجه و ۴۰ درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شمال غربی و با حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم ۲۲ درجه و ۴۱ درجه است. فردا آب و هوای استان صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز سه شنبه آسمان استان قم صاف و گاهی همراه با وزش باد است، گفت: در آن روز در اواخر شاهد افزایش و گرد و خاک در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز سه شنبه جهت وزش باد در استان قم شمال شرقی و با حداکثر سرعت ۵۵ کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان ۲۲ درجه و ۴۱ درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۲۳ درجه و ۳۹ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۴۳ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم‌ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با ۱۹ درجه و منطقه جمکران با ۳۹ درجه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها