خبرهای داغ:
شهردار شاهرود با اشاره به ساماندهی هدایت آبهای سطحی در شاهرود، گفت: اجرای عملیات هدایت آبهای سطحی از اولویت های شهرداری شاهرود است.
کد خبر: ۹۰۲۷۲۰۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم و مطرح در توسعه شهری برنامه ریزی و هدایت روان آب‌های سطحی ناشی از بارش نزولات جوی است، افزود: یکی از مشکلات این حوزه در سطح شهر، افزایش سطوح غیر قابل نفوذ مانند آسفالت و عدم مسیر‌های مناسب جهت هدایت حجم زیاد آب است.
وی ضمن این مطلب که اجرای عملیات هدایت آب‌های سطحی باید همزمان با توسعه و گسترش شهری اجرایی می‌شده و یا از سالیان قبل به دلیل اهمیت این موضوع به آن توجه می‌شد، اظهار داشت: ایجاد کانال‌های بتنی، جمع آوری و انتقال آب در میدان ولایت، شهدای هفتم تیر و اجرای کانیوودر ۴۱ کوچه از جمله اقدامات این بخش در حوزه عمران مدیریت شهری شاهرود است.
شهردار شاهرود از جمله اقدامات مهم این عملیات را طی شش ماه، حفاری و برش یک هزاروهشتصد متر مربع آسفالت، پانصد متر مکعب پی کنی، ۲ هزارو سیصد در راستای انجام طرح و ۵۰ متر بتن ریزی، دال گذاری و اجرای پل فلزی عنوان کرد و بیان داشت: پیشرفت عملیات هدایت آب‌های سطحی مثبت ارزیابی شده و امیدواریم بتوانیم با تلاش و همت نیرو‌های حوزه عمران در کمترین زمزم: بیشترین پیشرفت را داشته باشیم.
احمدی در پایان با بیان اینکه تا کنون بالغ بر ۳ میلیارد ریال اعتبار در این بخش هزینه شده است، اعلام داشت: امیدواریم با استفاده از پتانسیل مشاوران مجرب این حوزه خدمات شایسته‌تر و بیشتری را در راستای رضایت مندی شهروندان ارائه دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها