خبرهای داغ:
مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین اذعان کرد:
جوانبخت عنوان کرد: شهرستان بوئین زهرا در زمینه جذب خیرین مدرسه ساز، برای سومین سال متوالی در سطح استان قزوین توانست رتبه نخست را کسب کند.
کد خبر: ۹۰۲۷۳۲۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

جوانبخت مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: شهرستان بوئین زهرا در زمینه جذب خیرین مدرسه ساز، برای سومین سال متوالی در سطح استان قزوین توانست رتبه نخست را کسب کند.
وی گفت: در همین زمینه و به پاسداشت زحمات خیرین و مسوولان آموزش و پرورش، دکتر حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و مسئولین استان از مدیر آموزش و پرورش بویین زهرا تجلیل به عمل آمد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین اظهار کرد: طی سه سال گذشته 10 باب مدرسه با مشارکت خیرین، در شهرستان بویین زهرا به بهره برداری رسیده و یا درحال تکمیل است.
جوانبخت عنوان کرد: سالیانه بیش از 600 میلیون ریال، توسط فرهنگیان شهرستان بویین زهرا جهت امر نیک مدرسه سازی، از طریق کسر از حقوق ماهیانه اهدا می گردد.
وی در خصوص مهمترین راهبردهای این اداره کل افزود: یکی از راهبردهای ما توسعه مشارکت آموزش و پرورش است و شعار امسال ما فعالیت های نوسازی با محوریت رویش نیک اندیشان جوان است.
مدیر کل نوسازی مدارس استان قزوین اضافه کرد: مهمترین راهبرد ما در توسعه و نوسازی مدارس، بحث فرهنگ سازی در تعمیر و حفظ و نگهداری مدارس است که این امر اهمیت زیادی در ماندگاری فضاهای آموزشی دارد و این امر نیاز به تمهیداتی دارد که به دنبال آن هستیم و با آموزش و پرورش جلساتی در این خصوص داشته ایم.
مدیر کل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: بهره گیری از فناوری های نوین و استاندارد سازی مدارس ایمن با تاکید بر معماری اسلامی ایرانی که یکی دیگر از اهداف ما می باشد و امیدواریم به این اهداف تا سال ۱۴۰۰ دست یابیم.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها