فرمانده پایگاه دریابانی بندرلنگه از کشف بیش از ۴۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای آبی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۷۳۲۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری هرمزگان: محمد ثابت صبح امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: مرزبانان ناوگروه شناوری بندرکنگ در پی کسب خبری مبنی بر این که یک فروند لنج‌باری حامل کالای قاچاق در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی است بلافاصله گشت‌های دریایی را به موقعیت اعلامی اعزام کردند.

وی افزود: با شناسایی و توقیف شناور فوق و در بازرسی دقیق از آن ۴۰ دستگاه ماشین ظرف‌شویی، ۱۶۱ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۳۱ دستگاه تلویزیون، ۱۱۱ دستگاه کولر اسپیلت، ۲۸ دستگاه یخچال، ۱۹ هزار و۵۰۰ کیلوگرم گردو، دو هزار کیلوگرم لیموخشک، دو هزار و۱۰۰کیلوگرم پارچه، ۴۶ هزار و ۴۰ کیلوگرم برنج، ۴۰ هزار و ۸۰۰ پاکت آبمیوه،۳۳ هزار و ۹۸۴ ثوب البسه، ۲۲۲حلقه لاستیک خودرو، ۲۸۶ تکه ظروف آشپزخانه، سه هزار و ۱۲۰ جفت کفش و... که خارج از مجوز قانونی بارگیری شده بود را کشف شد.

به گفته فرمانده پایگاه دریابانی بندرلنگه در این رابطه ۶ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع مسؤول شدند.

ثابت تصریح‌کرد: کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای کشف در این عملیات را ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برآورد کرده‌اند.

گفتنی است، دریابانی استان هرمزگان در راستای تحقق شعار سال و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، عزم خود را جزم کرده تا با مجموعه تحت پوشش و امکانات و ظرفیت‌های دراختیار به اهداف متعالی رهبری گام بردارد و دین خود را به نظام مقدس و مردم ادا کند.

 

ارسال نظرات