خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه سنقر؛

رهنمود های رهبر معظم انقلاب چراغ و نقشه راه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر گفت: همگان بدانند منویات رهبر معظم انقلاب چراغ و نقشه راه است.
کد خبر: ۹۰۲۷۳۴۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقر، حجت الاسلام مسلم کماسی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی هم اینک در شرایط حساس و تعیین کننده ای قرار گرفته است اظهار داشت: استفاده از فرصت هایی که در دسترس ماست می تواند کشور را به سمت جلو و غلبه بر مشکلات پیش ببرد و درعین حال تجربه های تلخی مثل موضوع برجام و بدعهدی آمریکایی ها اگر تبدیل به عبرت نشود می تواند چالشهای بیشتری را پیش روی ما قرار دهد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چراغ و نقشه راهی است که می تواند ما را از وضعیت کنونی خارج نماید و به نقطه امید و پیشرفت برساند.

 

وی در این راستا خاطر نشان کرد: تجربه های ذکر شده از سوی مقام معظم رهبری عبارتند از:

 

تجربه اول :عدم پایبندی آمریکا به تعهدات خوداست؛ علت این تجربه رفتارهای سابق آمریکا با کشورهای مختلف ازجمله؛لیبی، فلسطین، پهلوی دوم، کره شمالی و...است

 

تجربه دوم: عمق دشمنی آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران است؛ به این معنی که به دنبال این هستند که نظام اسلامی که در این منطقه حساس سر بلند کرده، قد برافراشته، با ظلم های آمریکا مخالفت می کند، روحیه مقاومت را در منطقه توسعه می دهد و پرچم اسلام ناب را در دست گرفته مخالفند و به دنبال براندازی آن هستند.

 

تجربه سوم؛ این است که نرمش در مقابل چنین دشمنی سبب گستاخی بیشتر او خداهد شد.

 

تجربه چهارم؛ ایستادگی اصولی در مقابل استکبار سبب عقب نشینی آنها خواهد شد؛ تاریخ انقلاب و تحولات منطقه نمونه های فراوانی در این باره به خود دیده است

 

تجربه پنجم: همراهی اروپا با آمریکا در مواقع حساس است؛ این سه کشور نشان داده اند که در حساس ترین مواقع با آمریکا همراهی می کنند و دنبال آمریکا حرکت می کنند هم در مسائل بین المللی مثل جنگ افغانستان، عراق، سوریه، یمن و...همچنین در مبادلات مالی.

 

بدیهی است اروپایی ها در صورت تضاد بین آمریکا و ایران آمریکا را انتخاب می کنند بخاطر تفاوت چشمگیر و میزان مبادلات مالی اروپا با آمریکا و ایران ،که قابل مقایسه نیست.

 

تجربه ششم: خطای گره زدن اقتصاد ایران به رفتار دشمنان؛ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند: ما نباید مسائل کشورمان را به امری که خارج از اختیارمان است گره بزنیم ،همچنان که تکیه بیش از حد به برجام جهت رفع مشکلات اقتصادی خطا بود ادامه این روند یعنی دل بستن به اروپاجهت رفع بهبود اقتصادی خطائی بزرگتر است.

ارسال نظرات