خبرهای داغ:
اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی ناجا:

فراخوان مشمولان طرح نخبگان در تیرماه سال 97

اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی ناجا مربوط به فراخوان مشمولان طرح نخبگان در تیرماه سال 97 صادر شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۳۴۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، کليه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که در طرح نخبگان ثبت نام و مورد تایید قرار گرفته اند و دارای برگ آماده به خدمت به تاريخ یکم تیرماه 1397 می باشند، به خدمت سربازی فراخوانده شدند.
کليه مشمولان فوق موظف هستند روز شنبه دوم تیر ماه 97 در محل و ساعتي که توسط اين سازمان در برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده حضور يابند.
افرادی که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح با عنوان آموزش نخبگان نشده اند، مي توانند به نزديکترين دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس +10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور و یا اطلاع از آخرین وضعیت خود براساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
این دسته از مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتی را در مرکز آموزش شهید "مدرس" سپاه پاسداران سپری و پس از اتمام دوره آموزشی،پروژه تحقیقاتی خود را ادامه خواهند داد.
مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ فوق برای آنان صادر نشده، می بایست برای پیگیری درخواست خود به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح واقع در بزرگراه شهید بابایی،دانشگاه دفاع ملی ستاد کل نیروهای مسلح مراجعه کنند، همچنین دانشجویان و یا فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس و بالاتر برای بهره مندی از طرح نخبگان می بایست به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح به نشانی ذکر شده مراجعه کنند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار